نماینده سابق مجلس شورای اسلامی گفت: تیم اطراف رئیس جمهور معقدند که هر روز باید یک بحران ایجاد کنیم تا منتقدین پیوسته در موضع انفعال و دفاع باشند.

بی حرمتی به انقلابیون فقط شکاف در جامعه رابرای روحانی بیشتر می کند/دولت وارد عرصه انتخابات نشود

به گزارش قدس آنلاین، قاسم جعفری، نماینده سابق مجلس شورای اسلامی در گفتگو با مهر درباره ورود دولت به عرصه تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری با اشاره به اینکه به نظر می رسد آقای روحانی بسیار عصبانی مزاج بوده و زود برآشفته می شوند، گفت:  مشاوران آقای روحانی این را می دانند و متاسفانه تنها برای نطق های انتخاباتی اطلاعاتی به ایشان می دهند که اساسا درست نیست.
وی افزود: رئیس جمهور در خرداد سال گذشته کلنگ فاز دوم پتروشیمی در خراسان شمالی را زد اما با گذشت بیش از یک سال هیچ اقدام تازه ای در اجرای این پروژه رخ نداده است. در استان یزد اعلام کردند که یک میلیون و صد و هفتاد و نه هزار شغل ایجاد کردیم، در اراک اعلام کردند که ۴۵۰ هزار شغل ایجاد کردیم و اخیرا هم گفتند که ۷۵۰ هزار شغل ایجاد کردیم. اما هنوز مردم از بیکاری و تعطیلی اشتغال در رنج هستند.
این فعال سیاسی اصولگرا با بیان اینکه اینگونه اظهارات رئیس جمهور در رسانه ها کنار هم گذاشته شده و از آن کلیپ درست می شود ادامه داد: آقای روحانی یک روز می گوید چرا باید اسامی مفسدان اقتصادی در جیب شخص اول اجرایی کشور باشد و یک روز دیگر می گوید برخی چرا مدام در رسانه ها این فسادها را مطرح می کنند، مردم این اظهارات را کنار هم می گذارند و قضاوت می کنند.
جعفری خاطرنشان کرد: آقای روحانی خیلی زیاد از اخلاق دم می زنند اما باید بدانند کسی که از راه نادرست به پیروزی برسد در حقیقت پیروز نیست این عین شکست است.
وی گفت: آقای روحانی بر احساسات مردم دست گذاشته و در سخنرانی های خود بیشترین دغدغه خود را بیکاری زنان عنوان می کند اما باید بدانند که اگر به طور طبیعی رونق در کشور ایجاد شود زن و مرد شاغل خواهند شد.
این نماینده سابق مجلس خاطرنشان کرد: مدیر اجرایی کشور باید براساس نقشه دوربرد اداره کشور عمل کرده و سخن بگوید.
جعفری با بیان اینکه طی سالهای اخیر دولت فقط هزینه اجرایی کشور را بالا برده گفت: فقط ۱۷۵ هزار میلیارد تومان به عنوان هزینه جاری در بودجه کل کشور تعیین شده است درحالی که بودجه تملک دارایی کشور ۳۰ هزار میلیارد تومان هم نمی شود. این یعنی کشور نه تنها تولید ندارد بلکه از دخیره درآمدی هم خرج گذران امور جاری می کند.
وی تصریح کرد: آقای رئیس جمهور برفرض اینکه چهارسال آینده را هم رای بیاورد اما با طرح برخی سخنان از تریبون مجلس از جمله نفهم خواندن انقلابیون تنها شکاف اجتماعی را زیاد می کند و این رفتار برای وی بازخورد خواهد داشت.
جعفری عنوان کرد: آقای روحانی مدعی هستند که برجام ۱۰۰ گشایش داشته و فقط ۳ تحریم باقی مانده است باید برای مردم توضیح شفاف داده شود که این ۱۰۰ گشایش در کجا اتفاق افتاده است.
این نماینده سابق مجلس گفت: به نظر می رسد مشاوران و تیم اطراف رئیس جمهور معقدند که هر روز باید یک بحران در کشور و رسانه ها ایجاد کنند تا منتقدین پیوسته در موضع انفعال و دفاع باشند تا با فراهم شدن شرایط مطلوب به خواسته خود برسند اما این عین مخالفت با فرمایش رهبر انقلاب است که تاکید کردند دولت وارد عرصه انتخابات نشود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.