داوود گودرزی با بیان اینکه برای ایران تفاوتی ندارد که چه کسی یا حزبی رئیس جمهور آمریکا باشد، گفت: نتایج نهایی انتخابات ریاست جمهوری آمریکا نشان دهنده افزایش مشکلات در این کشور است.

ایران آمادگی دارد تا به ترامپ در حل مشکلات داخلی کمک کند

به گزارش قدس آنلاین، داوود گودرزی مسئول سازمان بسیج دانشجویی کشور در حاشیه بازدید از غرفه خبرگزاری تسنیم در بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها در گفت‌وگو با تسنیم،  با اشاره به نتایج نهایی انتخابات ریاست جمهوری آمریکا گفت: هر دو نامزد احزاب دموکرات و جمهوریخواه آمریکا در مناظرات انتخاباتی مفاسد آمریکا و خودشان را افشا کردند که این نشان دهنده به هم ریختگی اوضاع در این کشور است.  
وی با اشاره به برخی اظهارات که گفته می‌شود مشکلات کشور در گرو رابطه با آمریکا حل می‌شود، افزود: با اعلام نتایج نهایی انتخابات ریاست جمهوری آمریکا شاهد هستیم که ترامپ که این حجم از مشکلات آمریکا را مطرح کرده آیا می‌تواند در آینده مشکلات این کشور را حل کند یا خیر.  
مسئول سازمان بسیج دانشجویی کشور جامعه آمریکا را با مشکلات متعددی نظیر تبعیض نژادی، فقر و فساد و نیز انواع  معضلات درگیر دانست و اظهار کرد: ما آمادگی داریم به ترامپ برای حل مشکلات داخلی این کشور کمک کنیم.
گودرزی تصریح کرد: برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در آمریکا نشان داد که این کشور دارای مشکلات و معضلات متعددی است و ما نیز نیازی به حل مشکلاتمان در گرو ارتباط با آمریکا نداریم، آمریکا بهتر است مشکلات خودش را حل کند.  

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ۱۳:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۹
    10 0
    بابا ایران خودش دنیایی مشکلات است به برکت جمهوری مثلاً مثلاً مثلاً اسلامی 8سال از اوباما استفاده نکردیم حیف شد موقعیت خوبی بود هر روز تو ایران اختلاص کلاهبرداری اعدام دعوا هرچی مغز بود هرچی پولدار بود هرچی آدم درست وحسابی بود رفتند آمریکا شما اگر خیلی فکرمیکنید زرنگ هستید ومفید مشکلات مسکن مهر رو حل کنید
  • ۱۴:۱۲ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۹
    10 0
    ماکه ننفهمیدیم آقای گودرزی چه گفته است، ولی احتمالا ترامپ که بر زبان فارسی خوب مسلط است، می فهمد. و فرداست که برای حل مشکلات داخلی آمریکا از آقای گودرزی دعوت بعمل خواهد آورد، زیرا ایشان مشکلات داخلی خودمان را قبلا حل کرده و یا می خواهد همزمان با حل مشکلات داخلی آمریکا ، حل کند.
  • امیر ۱۹:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۹
    0 0
    ایران غرق تو فساد و مشکله عرضه داشتین مشکل خودمونو حل میکردین یکی از مشکلات ما اینه کسایی مثل این مسئولیت دارن
  • ۱۹:۱۲ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۹
    0 0
    شما مشکلات ایران حل کنید خودتون تمام مشکل دنیایی
  • ۱۹:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۹
    0 0
    داش گودرز مثل اینکه یادت رفته امریکا شیطان بزرگه و چیز یاد دادن به آن ای ولا داره!!!!