قدس آنلاین- ایلام-غلامرضا محمدمرادی: رئیس پلیس راهور کشور در مرز مهران گفت: اقدامات بسیار خوبی در حوزه راه در مسیر ایلام به مهران انجام گرفته که شایسته تقدیر و تشکر است.

زائران و رانندگان نظم، مقررات و دستورات انتظامی و ترافیکی را رعایت کنند

به گزارش قدس آنلاین از ایلام، سردار تقی مهری در گفتگو اختصاصی با خبرنگار ما با بیان اینکه خدمات مردم استان ایلام بویژه اهالی شهرستان مهران شایسته تقدیر و تشکر است، اظهار داشت: وضعیت استقبال از زائرین عتبات عالیات در مرز بین المللی مهران نسبت به سال گذشته افزایش چشمگیری داشته است.

وی با اشاره به تأکیدات مراجع عظام تقلید مبنی بر اینکه زیارت فقط به روز اربعین ختم نمی شود، افزود: با توجه به ازدحام جمعیت، مردم و زائران عزیز بایستی سفر خود را مدیریت کنند و قبل از روز اربعین سفر خود را آغاز و به اتمام برسانند.

رئیس پلیس راهور کشور با بیان اینکه تلاش ها و اقدامات بسیار خوبی از سوی مسئولان ارشد استانی و کشوری در مسیر ایلام به مهران صورت گرفته است، بیان داشت: برای کاهش ترافیک در مسیر پل کنجانچم، کنار گذر مناسبی ایجاد شده است.

سردار تقی مهری به ایجاد پارکینگ برکت و آسفالت کمربند جنوبی مهران اشاره کرد و یادآور شد: امیدواریم در سالهای آینده با ایجاد و تکمیل کمربند غربی و شرقی شهر مهران شاهد چهار خطه شدن مسیر ایلام به مهران باشیم.

وی با بیان اینکه سازماندهی و ساماندهی اماکن خدمات رسان، موکب ها و پارکینگ ها، نقش بسزایی در کاهش بار ترافیکی مسیرهای مواصلاتی به مهران دارد، خاطر نشان ساخت: امیدواریم امسال همایش بزرگ اربعین را بهتر از سنوات گذشته برگزار نماییم.

رئیس پلیس راهور کشور با اشاره به اینکه رعایت نظم، مقررات و دستورات انتظامی و ترافیکی باید سرلوحه تردد زائران و رانندگان قرار گیرد، تصریح کرد: اولین توصیه ام به رانندگان مسیر عتبات عالیات این است که وسیله نقلیه خود را ابتدا مجهز و سپس اقدام به سفر نمایند.

سردار تقی مهری با بیان اینکه راه های مواصلاتی استان ایلام کوهستانی است، تأکید کرد: ضرورت دارد که رانندگان، زائران و مسافران به تذکرات پلیس توجه و دقت داشته باشند.

وی با تأکید بر اینکه داشتن صبر وحوصله و رعایت قوانین و مقررات، زمینه ساز سفری امن و بی خطر خواهد بود، اظهار داشت: امید است که رانندگان عزیز به محض احساس خستگی و خواب آلودگی، اندکی استراحت نمایند و سپس به راه خود ادامه دهند تا خدایی نخواسته با مشکلی مواجه نشوند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.