قدس آنلاین - زاهدان : رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان گفت:بازرسان نقش تاثیرگذاری در ترسیم مسیر درست در زنجیره تولید و توزیع دارند.

نظارت بر تولید و توزیع از مولفه‌های بازرسان است

نادر میرشکار اظهار کرد:پایش مولفه‌های اقتصادی، تجزیه و تحلیل اقتصادی، نظارت بر تولید و توزیع از مولفه‌های بازرسان حوزه صنعت، معدن و تجارت است. وی افزود: در زمینه حمایت از حقوق مصرف کننده و عرضه کالا در شبکه توزیع، تولید کنندگان و فروشندگان کالا باید حساسیت بیشتری داشته باشند تا در فرآیند تولید و توزیع افزایش قیمت نا متعارف رخ ندهد و هزینه‌های اضافی به مصرف کننده تحمیل نشود.

 میرشکار خاطرنشان کرد: قطعا اگر در مسیر تولید و یا ارائه خدمات و توزیع، معیارهای دریافت سود به درستی لحاظ نگردد و در سطح جامعه گرانفروشی، کم فروشی، تقلب و کالاهای بی کیفیت عرضه شود آثار منفی آن به خود تولید کننده و یا ارائه دهندگان خدمات باز می‌گردد و به مرور زمان خودشان متضرر خواهند شد.

وی تصریح کرد: بازرسان در تامین امنیت اقتصادی نقش به‌سزا و بازدارنده‌ای را ایفا می‌نمایند و با انجام اقدامات تحلیلی، مطالعات در زمینه بازارشناسی و پایش مولفه‌های تاثیرگذار اقتصادی و تجزیه تحلیل بازار و نظارت و بازرسی مستمر در زمینه رسالت خودشان گام برمی‌دارند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.