قدس آنلاین/محمود مصدق: مجلس شورای اسلامی جهت محرومیت زدایی راهکارهایی را برای اصلاح برنامه ششم توسعه در دستور کار دارد، اما با توجه به وضعیت نابسامان اقتصاد کشور تا چه اندازه این راه‌کارها و برنامه‌ها اجرایی و مؤثر واقع شوند و دولت انها را اجرا کند قابل پیش‌بینی نیست.

حاشیه نشینی در شهرهای بزرگ آسیب‌های اجتماعی و امنیتی بوجود آورده است

هاجر چنارانی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در بازدید از غرفه روزنامه قدس در نمایشگاه مطبوعات افزود: در بعضی از استان‌ها افراد زیادی در حاشیه شهرها در سطح بسیار پائینی از لحاظ رفاه و خدمات زندگی می‌کنند که دشواری‌ها و آسیب‌های اجتماعی و حتی امنیتی زیادی را بوجود آورده‌ است و از شهرهای مشهد مقدس و زاهدان می‌توان به عنوان نمونه یاد کرد.

وی با اشاره به این که برخی از نمایندگان  بازدیدهایی از مناطق محروم کشور داشتند و گزارش‌هایی از مشاهداتشان به مجلس داده‌اند و ما قطعا این گزارش‌ها را در برنامه‌ریزی برای سیاست‌های محرومیت زدایی لحاظ خواهیم کرد.

نماینده مردم نیشابور و فیروزه در مجلس شورای اسلامی درباره سرنوشت پروژه راه آهن مشهد- شمال هم گفت : در جلساتی که با آقای پورسیدآقایی مدیر عامل راه آهن جمهوری اسلامی ایران داشتیم این موضوع را پیگیری کردیم و خواستار تسریع در اجرای این پروژه شدیم. خوشبختانه اجرای پروژه مشهد-شمال در دستور کار رجا است و قول‌های خوبی به ما داده‌اند.  

نماینده مردم نیشابود و فیروز درباره انتخاب مشهد به عنوان پایتخت فرهنگی جهان هم اظهار داشت: این اتفاق مبارک می‌طلبد همه مسؤولین تلاش کنند تا بتوانیم یک رویداد عظیمی را خلق کنیم و از این فرصت برای توسعه شهر مقدس مشهد استفاده کنیم.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.