قدس آنلاین: معاون اداره کل دانشگاه فرهنگیان کشور گفت: از مجموع ۶۰۰ شرکت‌کننده بخش حضوری ۳۲۰ نفر برادر و ۲۸۰ نفر خواهر هستند که ۱۷۰ نفر از آن‌ها در ۷ رشته کتبی و ۴۳۰ نفر دیگر هم در ۱۱ رشته شفاهی به رقابت با یکدیگر می‌پردازند.

رقابت ۶۰۰ نخبه قرآنی در جشنواره ملی قرآن و عترت

به گزارش قدس آنلاین، سیدکامران میرمعینی در نشست خبری اعلام برنامه‌های سی‌ویکمین جشنواره ملی قرآن و عترت، اظهار کرد: دانشگاه فرهنگیان برای نخستین بار میزبانی جشنواره ملی قرآن و عترت دانشجویان سراسر کشور را عهده‌دار شده و چند گزینه برای میزبانی این دوره از مسابقات بررسی شد و در نهایت مشهد به عنوان میزبان سی‌ویکمین جشنواره ملی قرآن و عترت دانشجویان سراسر کشور انتخاب شد.

دبیراجرایی سی‌ویکمین جشنواره ملی قرآن و عترت دانشجویان سراسر کشور افزود: در این دوره از مسابقات که در دو بخش حضوری و غیرحضوری برگزار می‌شود ۶۰۰ نفر در بخش حضوری و ۵۷ نفر در بخش غیرحضوری حاضر هستند و ۳۵۳ اثر در قالب ۱۹ رشته در بخش غیرحضوری دریافت شد که با رأی هیئت داوران برگزیدگان آن انتخاب شدند و از این افراد در مراسم افتتاحیه سی‌ویکمین جشنواره ملی قرآن و عترت دانشجویان سراسر کشور تقدیر به‌عمل می‌آید.

میرمعینی با اشاره به اینکه مسابقات بخش حضوری در تاریخ ۲۱ آبان ماه و در قالب دو بخش شفاهی و کتبی برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: بخش کتبی آن در دانشگاه علوم اسلامی رضوی، بخش شفاهی برادران در پردیس شهید بهشتی دانشگاه فرهنگیان خراسان رضوی و بخش شفاهی خواهران در پردیس شهید هاشمی‌نژاد دانشگاه فرهنگیان خراسان رضوی برگزار می‌شود.

معاون اداره کل دانشگاه فرهنگیان کشور بیان کرد: از مجموع ۶۰۰ شرکت‌کننده بخش حضوری ۳۲۰ نفر برادر و ۲۸۰ نفر خواهر هستند که ۱۷۰ نفر از آن‌ها در ۷  رشته کتبی و ۴۳۰ نفر دیگر هم در ۱۱ رشته شفاهی به رقابت با یکدیگر می‌پردازند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.