قدس آنلاین - زاهدان : رئیس پلیس آگاهی سیستان و بلوچستان گفت : موران با انجام گشت زنی‌های نامحسوس در مناطقی که احتمال تردد سارقان در آن جا بود موفق به شناسایی مخفیگاه آن‌ها شده و در عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه اعضای هفت نفره این باند را دستگیر کردند.

دستگیری اعضای باند سارقان تلفن همراه در زاهدان

ابراهیم ملاشاهی اظهار کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت گوشی تلفن همراه که غالبا توام با خشونت در سطح شهرستان زاهدان صورت می‌گرفت دستگیری سارق یا سارقان به صورت ویژه در دستور کارگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی با بیان این که با انجام تحقیقات تکمیلی ماموران مشخص شد که سارقان دارای سابقه کیفری هستند، افزود: پس از ترسیم چهره فرضی سارقان با راهنمایی شکات، تصاویر آن‌ها در اختیار تمامی نیروهای گشت قرار گرفت. این مسئول انتظامی بیان کرد: ماموران با انجام گشت زنی‌های نامحسوس در مناطقی که احتمال تردد سارقان در آن جا بود موفق به شناسایی مخفیگاه آن‌ها شده و در عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه اعضای هفت نفره این باند را دستگیر کردند.

وی بیان کرد: سارقان در بازجویی‌های صورت گرفته به 34 فقره سرقت اعتراف کردند که پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.