قدس آنلاین- ایلام: سرپرست اورژانس کشور گفت: با توجه به شرایط موجود، امکانات پزشکی و اورژانسی و درمانی در سه مرز مهران، چزابه و شلمچه ۲ برابر می‌شود.

افزایش ۲ برابری امکانات پزشکی در مرز مهران

به گزارش قدس آنلاین از ایلام، پیرحسین کولیوند پس از بازدید میدانی از وضعیت اورژانس و امکانات موجود پزشکی و درمانی در مرز مهران اظهار داشت: با توجه به افزایش حجم تردد خودروها در محورهای منتهی به مرزهای سه گانه در ایام اربعین، لازم است که پلیس مراقبت بیشتری از این محورها داشته باشد تا میزان تصادفات کاهش یابد.
وی با اشاره به اینکه مرز مهران از آمادگی خوبی برای تردد زائران برخوردار است، افزود: مشکلاتی که در این مرز وجود دارد هم اکنون در مرحله برطرف شدن است.
سرپرست اورژانس کشور با بیان اینکه امکانات پزشکی و اورژانسی و درمانی در سه مرز مهران، چزابه و شلمچه دو برابر می‌شود، یادآور شد: بیشتر نیروهای خود را در این مرزها بسیج کرده تا به زائرین عزیز خدمات ویژه ای ارائه دهیم.
پیرحسین کولیوند با اشاره به اینکه نیروهای ما از هر نظری برای انجام مأموریت های خود و خدمت به زائران اربعین آمادگی کامل دارند، خاطر نشان ساخت: نیروهای متخصص، مجرب و وظیفه شناس ما با در اختیار داشتن تجهیزات و به صورت اکیپی،  در محورها و مرزها مستقر هستند.

وی با بیان اینکه ما دغدغه‌ای جز تأمین امنیت و سلامت زائران و خدمات مناسب و برگزاری مطلوب این مراسم معنوی بزرگ نداریم، تصریح کرد: امیدواریم که خدماتی شایسته و در خور شأن مردم عزیز کشورمان و همچنین سایر زائرانی که از کشورهای دیگر به مرزهای ما مراجعه می‌کنند داشته باشیم.
سرپرست اورژانس کشور با اشاره به اینکه در داخل کشور، امکانات و تجهیزات نسبت به سال قبل سه برابر شده است، تأکید کرد: 220 پایگاه در قالب 14 هزار نفر، محورهای مواصلاتی را پوشش می‌دهند.
پیرحسین کولیوند با بیان اینکه در کشور عراق 40 گروه از متخصصان بهداشت مستقر شده‌اند، گفت: این افراد در رسانه‌های ملی عراق حضور پیدا می‌کنند و اطلاعات لازم بهداشتی و پزشکی را از طریق این رسانه‌ها به زائران عزیز ارائه می‌دهند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.