قائم‌مقام وزیر کشور در امور مجلس گفت: هرگونه تغییری در مسئولان دولتی در جهت بهبود و ارتقای سطح خدمت‌رسانی به ملت شریف ایران بوده است.

اظهارات سخنگوی وزارت کشور درباره تغییرات دولت

به گزارش قدس آنلاین به نقل از خبرگزاری تسنیم، سیدسلمان سامانی قائم‌مقام وزیر کشور در امور مجلس و سخنگوی وزارت کشور در حاشیه بازدید از بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها با اشاره به تغییرات در کابینه دولت و وزارت کشور گفت: دولت تدبیر و امید یک دولت باتجربه و پویا است و اگر در پستی تغییراتی ایجاد می‌شود مصداق پویایی دولت و عمل به وعده‌ها و سیاستهایی است که دولت به مردم اعلام و به‌واسطه آن اعتماد مردم را جلب کرده بود.

سخنگوی وزارت کشور در پاسخ به سؤالی مبنی بر زمان تغییرات مسئولان استان‌ها و انتصابات جدید در وزارت کشور، گفت: به‌محض تغییر مسئولان و انتصاب افراد جدید در وزارت کشور به شما خبر می‌دهم.

وی افزود: هرگونه تغییری در مسئولان دولتی در جهت بهبود و ارتقای سطح خدمت‌رسانی به ملت شریف ایران بوده است.

سخنگوی وزارت کشور درباره الکترونیکی شدن انتخابات در کشور گفت: در بحث برگزاری انتخابات طبق قانون اساسی وزارت کشور مجری است و به‌روی تدوین قانون انتخابات در کشور نقشی ندارد.

سامانی افزود: پیش‌نویس لایحه نظام جامع انتخابات در کشور با بهره‌گیری از نظارت نخبگان تألیف و به هیئت دولت ارائه شده است، لذا امیدواریم بتوانیم سیاستهای کلی انتخابات را بهبود بخشیم.

قائم‌مقام وزیر کشور در امور مجلس با اشاره به امکان الکترونیکی شدن انتخابات در آینده خاطرنشان کرد: وزارت کشور در حوزه اجرا سعی کرده است انتخابات تمام‌الکترونیکی را در کشور پیاده کند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.