سخنگوی هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان از بررسی پرونده شکایت حسین فریدون از چند نماینده مجلس، در جلسه اخیر این هیئت خبر داد.

شکایت «حسین فریدون» از چند نماینده مجلس

به گزارش قدس آنلاین به نقل از خبرگزاری تسنیم، محمدجواد جمالی سخنگوی هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان مجلس شورای اسلامی با اشاره به جلسه اخیر هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان اظهار کرد: در جلسه اخیر این هیئت پرونده مربوط به چند نماینده مجلس دهم و همچنین دوره پیشین مجلس بررسی شد.

وی به شاکی این پرونده‌ها اشاره کرد و افزود: شاکی این پرونده حسین فریدون دستیار ویژه رئیس جمهور است که مصاحبه‌های چند نماینده در تلویزیون و برخی اعضای تشکل‌های دانشجویی را مصداق تهمت و افترا دانسته بود.

سخنگوی هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان ادامه داد: ابتدا یک جلسه‌ باحضور نمایندگانی که از آنها شکایت شده بود، تشکیل و مقرر شد مدارک و مستندات در جلسات بعدی هیئت ارائه شده و بررسی‌های لازم انجام شود.

نماینده مردم فسا در مجلس به بررسی پرونده شکایت محمدرضا رحیمی معاون رئیس جمهور دولت دهم از یک نماینده اشاره کرد و گفت: هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان مصاحبه‌ها  را مصداق تهمت و افترا ندانسته و در راستای ایفای وظایف نمایندگی تشخیص داده است و صدور حکم دادگاه هم بر این موضوع صحه گذاشته و این پرونده مختومه اعلام شد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.