قدس آنلاین- تبریز: نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی از کمبود مراکز بهداشتی و درمانی در این شهرستان و سرگردانی بیماران انتقاد کرد.

انتقاد نماینده مردم بناب در مجلس از کمبود مراکز بهداشتی و درمانی در این شهرستان

به گزارش قدس آنلاین از تبریز، ضیاءالله اعزازی در جلسه بررسی مشکلات بهداشتی و درمانی بناب مراکز موجود بهداشتی و درمانی در این شهرستان را ناکافی دانست و اظهار کرد: به‌علت توسعه و گسترش روزافزون شهر و مهاجرت مردم از سایر شهرها به این شهرستان مراکز بهداشتی موجود جوابگوی خیل عظیم مراجعان نیست و اکثر ساختمان‌های موجود نیز فرسوده و قدیمی است.

وی بان کرد: مناطق دیزج شمالی، کمربندی چمران، طالقانی، محله کوزه گران و شهرک ولی عصر(عج) از جمله محلاتی هستند که نیاز مبرم به احداث مراکز بهداشتی و درمانی دارند.

نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی همچنین با اشاره به اینکه 20 میلیارد ریال اعتبار از محل طرح تحول سلامت برای احداث چهار مرکز بهداشتی در بناب اختصاص یافته است؛ تصریح کرد: این اعتبار به شرط تأمین زمین این مراکز از سوی شهرستان تخصیص و پرداخت خواهد شد.

بر اساس این گزارش، شهرستان 140 هزار نفری بناب واقع در 110 کیلومتری جنوب تبریز مرکز استان آذربایجان‌شرقی دارای دو بیمارستان امام خمینی(ره) و شهدا بوده و چند کلینیک شبانه روزی کوچک و بزرگ به بیماران و مراجعان خدمات درمانی ارائه می‌کنند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.