رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی از تشکیل کارگروه ویژه پیگیری مسکن مهر در این کمیسیون خبر داد.

 کارگروه ویژه مسکن مهر در مجلس

به گزارش قدس آنلاین به نقل از خبرگزاری تسنیم، محمدرضا رضایی کوچی رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در حاشیه بازدید از بیست و دومین نمایشگاه بین‌المللی مطبوعات و خبرگزاری‌ها با انتقاد از دولت برای تعیین تکلیف نکردن پروژه مسکن مهر، گفت: مجلس به صورت جدی خواهان تعیین تکلیف مسکن مهر از سوی دولت است، ما معتقدیم که این طرح باید تا پایان دولت یازدهم به نتیجه برسد.

وی همچنین از تهیه طرحی در کمیسیون عمران مجلس به منظور تعیین تکلیف مسکن مهر در دولت یازدهم خبر داد و افزود: براساس گزارشی که به زودی در کمیسیون عمران مجلس تدوین می‌شود، دولت مکلف به تعیین تکلیف طرح مسکن مهر پیش از پایان دوره‌اش خواهد بود.

رئیس کمیسیون عمران مجلس، اضافه کرد: کارگروه ویژه‌ای در کمیسیون عمران مجلس پیرامون تهیه گزارش پیگیری مسکن مهر تشکیل شده که نمایندگانی از دیوان محاسبات، مرکز پژوهش‌های مجلس و سازمان بازرسی در این کارگروه عضویت دارند.

رضایی کوچی خاطرنشان کرد: گزارش نهایی کارگروه مسکن مهر پس از نهایی شدن، ضمن قرائت در یکی از جلسات علنی مجلس، تقدیم هیئت‌رئیسه پارلمان نیز خواهد شد.

بیست و دومین نمایشگاه بین‌المللی مطبوعات و خبرگزاری‌ها از ساعت 13 روز جمعه (14 آبان ماه) با حضور اصحاب رسانه در محل مصلای امام خمینی(ره) آغاز به کار کرد.

در نمایشگاه امسال 40 روزنامه، 13 خبرگزاری، 23 رسانه در حوزه دین و اندیشه، 86 رسانه در حوزه فرهنگ و هنر، 96 پایگاه خبری و هفته‌نامه سیاسی و اجتماعی، 79 رسانه با محوریت خانواده و 11 عنوان نشریات تخصصی کودکان حضور دارند.

بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات به‌مدت یک هفته تا 21 آبان‌ماه از ساعت 9:30 تا 20:30 پذیرای علاقمندان است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.