مقتدی صدر رهبر جریان صدر موضع خود را نسبت به انتخاب دونالد ترامپ به عنوان رئیس جمهوری آمریکا بیان کرد و گفت: رئیس جمهوری آمریکا تغییر کرده ولی سیاست های خصمانه این کشور علیه جهان تغییر نکرده است.

 به آمریکایی ها امید نبندید/آنان دشمنان ابدی ما هستند

به گزارش قدس آنلاین به نقل از ایرنا ، پایگاه خبری اخبار العراق روز جمعه به نقل از صدر ،گزارش داد: سیاست های ترامپ خارج از سیاست های پیشینیان وی نیست.
وی گفت با وجود آنکه رئیس جمهوری و حزب وابسته به وی و معاونانش تغییر کرده اند ولی سیاست های آمریکا در قبال خاور میانه و عراق تغییر نمی کند.
صدر از مومنان و مظلومان جهان خواست به آمریکایی ها امید نبندند چرا که آنان اعلام کرده اند دشمنانی ابدی هستند به خصوص وقتی که به سخنان تحریک آمیز ترامپ علیه مسلمانان و اسلام توجه کنیم می بینیم که او هیچ تفاوتی بین گروه های اسلامی تندرو و میانه رو قائل نیست، ولی ترامپ فراموش می کند که تندروی های او موجب تندروی دیگران نیز خواهد شد.
صدر از ملت آمریکا خواست تحت تاثیر تندروی های ترامپ قرار نگیرند و به او فرصت ندهند تا نفوذش را از طریق راه هایی که باعث سقوط اقتصادی و مالی آمریکا می شود بر مردم تحمیل کند چرا که در این صورت آنان دچار انزوای بین المللی خواهند شد.
وی گفت:‌ آمریکا نباید از چارچوب های بین المللی خارج شود و نباید با دیگران به دیده نخوت و تکبر بنگرد بلکه باید عاقلانه و مدبرانه عمل کند و اگر بین تندروها و میانه روها تفاوتی قائل نشود ما هرگز ساکت نخواهیم نشست و در برابرش مقاومت خواهیم کرد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.