مدیرعامل باشگاه استقلال از تمایل سرمربی تیم فوتبال این باشگاه به جذب چند بازیکن لیگ برتری خبر داد.

منصوریان بازیکن مورد نظر برانکو را می‌خواهد

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از ایسنا، رضا افتخاری، مدیرعامل باشگاه استقلال در پاسخ به این پرسش که علیرضا منصوریان برای نقل‌وانتقالات نیم‌فصل خواستار حضور چه بازیکنانی در استقلال شده است، اظهار داشت: او سروش رفیعی و شهباززاده را می‌خواهد که من هم با مدیران باشگاه تراکتورسازی برای استخدام سروش رفیعی صحبت کردم، اما آن‌ها گفتند خودشان به این بازیکن نیاز دارند. من هم به زور کسی را نمی‌خواهم. منصوریان خواستار حضور برخی بازیکنان در استقلال شده که فعلاً نمی‌توانم نامی از آن‌ها ببرم. البته آمار دقیقی هم در این باره ندارم و در فرصت مناسب و پس از نهایی شدن این موضوع، اسامی آنها را اعلام خواهم کرد.

وی در پاسخ به این پرسش که با این اوصاف حضور سروش رفیعی در استقلال منتفی است یا خیر نیز به صحبت پرداخت و عنوان کرد: اگر بازیکنی خودش بخواهد به تیمی برود، راه و رسمش را بلد است. البته اگر شرایط فراهم شود با خود این بازیکن نیز برای حضور در استقلال صحبت خواهم کرد. در حال حاضر گرفتن بازیکنان مطرح در فوتبال سخت شده است، چراکه در گذشته تیم‌های دیگر به غیر از استقلال و پرسپولیس پولی نداشتند و این دو تیم راحت می‌توانستند بازیکنان مد نظر خود را جذب کنند، اما الان چندین باشگاه دیگر هستند که بودجه‌های کلان می‌گیرند و به راحتی رقم قرارداد بازیکنان را بالا می‌برند و نسبت به جذب‌شان اقدام می‌کنند.

سروش رفیعی، هافبک سرباز تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز یکی از مهره‌های موردنظر برانکو ایوانکوویچ، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس برای حضور در این تیم در نیم‌فصل مسابقات لیگ برتر است، بازیکنی که دوره خدمت مقدس سربازی‌اش در تیم تراکتورسازی پیش از اتمام نیم‌فصل مسابقات لیگ برتر خاتمه خواهد یافت.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.