قدس آنلاین-شهرکرد-فریدون عباسی: مردم هنگام خریداری هرگونه فراورده خام دامی بسته بندی شده به برچسب مشخصات آن توجه داشته باشند.

مردم با اطمینان خاطر گوشت قرمز و سفید را مصرف کنند

به گزارش قدس آنلاین از شهرکرد، مدیرکل دامپزشکی استان اظهار داشت: طی بازرسی های صورت گرفته از واحد عرضه فرآورده های خام دامی سطح شهر توسط واحد نظارت و بازرسی شبکه دامپزشکی شهرستان شهرکرد مشاهده کردند که حدود 1 تن ماهی قزل آلای تاریخ گذشته وجود دارد که باید از چرخه مصرف انسانی خارج شوند.

عبدالمحمد نجاتی افزود: معمولا در چنین شرایطی نمونه گیری از فرآورده صورت می گیرد و پس از اخذ نتیجه آزمایش تصمیم گیری می شود که نمونه معدوم شود یا به مصرف انسانی برسد و در این مورد مشخص شد که محصول قابلیت مصرف انسانی را ندارد و باید از چرخه مصرف انسانی خارج شود.

نجاتی گفت: طی هماهنگی هایی که با مراجع قضایی بعمل آمد یک تن ماهی تاریخ گذشته به واحد تبدیل ضایعات یکی از کشتارگاه های طیور استان ارجاع تا به پودر ماهی جهت استفاده در خوراک دام و طیور تبدیل شود.

وی در پایان از مردم خواست هنگام خریداری هرگونه فراورده خام دامی بسته بندی شده به برچسب مشخصات آن توجه داشته باشند و سلامتی خود و خانواده شان را با خرید نامناسب به خطر نیاندازند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.