خولن لوپتگی، سرمربی تیم ملی اسپانیا مدعی شد که چهره جدید تیمش که به خاطر مصدومیت های متعدد بازیکنان اصلی شکل گرفته، در دیدار امروز تیم مقابل مقدونیه فرصت خوبی برای جلب نظرات دارد.

انتظار سرمربی تیم ملی اسپانیا از بازیکنان جدید

به گزارش قدس آنلاین، دیگو کاستا به علت مصدومیت اردوی اسپانیا را روز پنجشنبه ترک کرد و به جمع دیگر مصدومین لاروخا شامل اینیستا، پیکه، راموس، آلبا و مارتینز پیوست. یاگو آسپاس جانشین کاستا در تیم ملی اسپانیا شد و این در حالیست که بازیکنانی نظیر اسکودرو، خوان ماتا، آدوریز، آسپیلی‌کوئتا، آسنخو و بارترا این فرصت را دارند که در این بازی بدرخشند.

لوپتگی در این رابطه گفت: ما مصدومیت‌های متعددی داشتیم ولی حالا فرصت خوبی برای دیگر بازیکنان پیش آمده تا بدرخشند. به نظر می‌رسید که دیگو کاستا به این بازی برسد ولی نتوانست به موقع ریکاوری کند و در نهایت با ما نیست.

وی همچنین گفت: نمی‌خواهم ترکیب تیمم را لو بدهم. می‌خواهم در ابتدا بازیکنان از آن مطلع شوند. بازی سختی پیش رویمان است. امیدواریم خوب کار کنیم. در ذهن ما فقط مقدونیه است. جام جهانی با ما فاصله دارد و برای حضور در آن می‌جنگیم. سعی می‌کنیم در گروهمان صدرنشین شویم. با این حال می‌دانیم کار آسانی نخواهد بود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.