شهردار تهران گفت: ای کاش دولت محترم هم به قانون احترام می‌گذاشت و این نمایشگاه‌ (مطبوعات) و نمایشگاه های مشابه، که پربازدید هستند را در شهر برگزار نمی کرد.

قالیباف: کاش دولت هم به قانون احترام می‌گذاشت

به گزارش قدس آنلاین به نقل از مشرق، دکتر محمدباقر قالیباف شهردار تهران در صفحه شخصی خود در اینستاگرام یادداشتی کوتاه در انتقاد از عدم اجرای مصوبه شورای شهر برای برگزاری نمایشگاه‌ها در شهر آفتاب انتقاد کرد:

«نقش رسانه‌ها در آگاهی بخشی و پیشرفت جامعه انکار ناپذیره. خیلی علاقه داشتم که بین اهالی رسانه و در جشن سالانه‌شون در نمایشگاه مطبوعات و رسانه‌ها شرکت می‌کردم اما به رغم میل باطنی بدلیل پایبندی به قواعد و مقررات شهر که ضامن سلامت، پاکیزگی و آرامشه، از حضور در جمع این عزیزان محروم شدم.

با احداث مجموعه شهر آفتاب و مصوبه شورای اسلامی شهر تهران مقرر شد همۀ نمایشگاه‌های پربازدید در این مکان برگزار بشه. رعایت این مصوبه و مقررات مشابه اونه که در کاهش ترافیک و آلودگی شهرمون مؤثره. ای کاش دولت محترم هم به قانون احترام می‌گذاشت و این نمایشگاه‌ و نمایشگاه های مشابه، که پربازدید هستند را در شهر برگزار نمی کرد. علاوه بر اون مصلی کار ویژه خودش رو داره و جای برگزاری نمایشگاه‌ها و فعالیت‌های اقتصادی نیست. وقتی ما متولیان امر و مسؤولان به قانون و حقوق مردم احترام نگذاریم چه توقعی از شهروندان می‌توانیم داشته باشیم؟

دیروز اختتامیه نمایشگاه مطبوعات بود. ضمن تشکر و قدردانی از زحمات تلاشگران عرصه رسانه آرزو می‌کنم که در زمینۀ رسالت شون برای آگاهی بخشی و حل معضلات فراگیر آحاد مردم از طریق پیگیری موضوعات از متولیان امر برای اجرای دقیق تکالیف و رعایت قانون موفق باشن.
به امید پیشرفت و سربلندی ایران اسلامی.»

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.