معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش با حضور در محل فدراسیون شطرنج دقایقی با احسان قائم مقامی بر روی صفححه شطرنج رقابت کرد.

بازی شطرنج معاون وزیر ورزش با احسان قائم مقامی

به گزارش قدس آنلاین، نصرالله سجادی معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان ظهر امروز در بازدیدی صمیمی از فدراسیون شطرنج با سادات منصوری سرپرست دبیری فدراسیون، تهرانی مدیر تیم های ملی، بنایی مدیر داخلی فدراسیون، اردشی مربی تیم ملی و تنی چند از قهرمانان این رشته از جمله استاد بزرگ قائم مقامی و استاد بزرگ بانوان شادی پریدار دیدار و گفتگو کرد.

سجادی در این بازدید صمیمی ضمن تقدیر از موفقیت های اخیر فدراسیون شطرنج عنوان کرد: خوشبختانه فدراسیون شطرنج حرکت رو به رشدی داشته و موفقیتهای خوبی در این رشته به دست آمده است که امیدواریم شاهد افزایش و تداوم آن باشیم.

بازدید سجادی از فدراسیون شطرنج در حالی انجام شد که مهرداد پهلوان زاده، رئیس فدراسیون به منظور در مراسم افتتاحیه رقابت های آماتورهای آسیا به اصفهان سفر کرده و در محل فدراسیون حضور نداشت به همین دلیل وی به صورت تلفنی با دکتر سجادی صحبت و از حضور و حمایتهای همیشگی شخص ایشان و وزارت ورزش و جوانان از ورزش شطرنج تشکر و قدردانی کرد

 بسیاری از شطرنجبازان و مسئولان شطرنج کشور از جمله استاد بزرگ قائم مقامی، مونا ماهینی نایب رئیس بانوان فدراسیون، استاد بزرگ بانوان شادی پریدر و ... از شاگردان دکتر سجادی در دانشگاه بوده اند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.