قدس آنلاین - زاهدان : فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان گفت : در این عملیات مرزداران موفق شدند مقدار ۶۱۴ کیلو و ۴۰۰ گرم موادمخدر شامل ۴۵۱ کیلوگرم حشیش و ۱۶۳ کیلو و ۴۰۰ گرم تریاک را کشف کنند.

کشف بیش از ۶۰۰ کیلوگرم موادمخدر در مرزهای جنوبی سیستان و بلوچستان

سردار سعید کمیلی اظهار کرد: مرزداران هنگ مرزی سراوان در راستای تشدید طرح‌عملیاتی و مبارزه با سوداگران مرگ در اقصی نقاط مرزهای پهناور استان، با اشرافیت اطلاعاتی از قصد تعدادی قاچاقچی برای ورود محموله موادمخدر به داخل کشور با خبر شدند.

فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان افزود: مرزداران هنگ مرزی سراوان با تشدید کنترل مرزهای جنوبی استان و استفاده از تجهیزات فنی و الکترونیکی و همچنین همکاری مرزنشینان خونگرم منطقه موفق شدند با هوشیاری کامل، قاچاقچیان را در دستیابی به اهداف شومشان ناکام کنند.

این مسؤول ادامه داد: مرزداران شرکت کننده در این عملیات با اشرافیت اطلاعاتی نسبت به منطقه، توانستند محموله مواد مخدر که توسط سوداگران مرگ به طرز ماهرانه‌ای در نخلستان و زیر خاک مخفی شده بود را کشف کنند. وی با بیان اینکه شناسایی و دستگیری متهمان این پرونده در دستور کار قرار دارد، گفت: در این عملیات مرزداران موفق شدند مقدار ۶۱۴ کیلو و ۴۰۰ گرم موادمخدر شامل ۴۵۱ کیلوگرم حشیش و ۱۶۳ کیلو و ۴۰۰ گرم تریاک را کشف کنند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.