وکیل دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: دادسرای فرهنگ و رسانه به دنبال شکایت باشگاه نفت از علیرضا بیرانوند، قرار منع تعقیب صادر کرده است.

توضیحات وکیل دروازه‌بان پرسپولیس درباره قرار منع تعقیب او

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از تسنیم، باشگاه نفت به دلیل برخی مصاحبه‌های علیرضا بیرانوند علیه این باشگاه به دادسرای فرهنگ و رسانه شکایت کرده بود. دروازه‌بان فعلی پرسپولیس چندی پیش با وکیلش در دادسرا حاضر شد و پس از بررسی مدارک ارائه شده از سوی بیرانوند از طریق قاضی قرار منع تعقیب وی صادر شد.

مصطفی سلیمانی، وکیل علیرضا بیرانوند در این خصوص اظهار داشت: به دنبال شکایتی که شده بود، توضیحاتی را به دادسرای فرهنگ و رسانه ارائه کردیم که قاضی دستور منع تعیب موکلم را داده است. این پرونده هنوز بسته نشده و باشگاه نفت تهران تا 10 روز فرصت اعتراض به این رأی را دارد.

وی در خصوص اینکه ماجرای شکایت بیرانوند از باشگاه نفت بابت مطالباتی که دارد به کجا رسید، اظهار داشت: در حال تنظیم لایحه‌ای هستیم و تا 48 ساعت آینده هم در پاسخ به جوابیه اخیر باشگاه نفت، این لایحه را به کمیته انضباطی می‌دهیم.

وکیل بیرانوند در واکنش به این مسئله که مالکان باشگاه نفت مدعی هستند که از وزارت نفت مدرکی نگرفته‌اند تا بخواهند مطالبات بازیکنان را تسویه کنند، اظهار داشت: من کاری به این مسئله ندارم، اما مانده‌ام آنها که می‌گویند از وزارت نفت مدرکی نگرفته‌اند، در شکایت از بیرانوند تمام مدارک و اسناد مربوط به پرداختی‌ها، جریمه و پاداش‌ها را ارائه دادند؟ این مسئله برای من هم عجیب است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.