قدس آنلاین- بجنورد: مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان شمالی، از اهداء کتاب به مدارس حاشیه شهر و کم برخوردار همزمان با ایام هفته کتاب خبر داد.

اهداء کتاب به مدارس حاشیه شهر و کم برخوردار

به گزارش قدس آنلاین از بجنورد، منیر صادقی با اشاره به برگزاری 50 عنوان برنامه در هفته کتاب و برپایی نمایشگاه و فروشگاه های ویژه فروش محصولات کانون در تمام شهرها و شهرستان های استان با ارائه تخفیف، گفت: دو نفر از نویسندگان مشهور حوزه کودک و نوجوان طی روزهای 26 و 27 آبان در استان حضور خواهند یافت و جلسات پرسش و پاسخ را به اقتضای زمان و موقعیت، در مراکز کانون یا مدارس وهمچنین در روستاهای دور افتاده برپا خواهند کرد.

 وی با تأکید بر این که در مراکز فرهنگی و هنری استان از اعضای برتر کتابخوان تقدیر خواهد شد، گفت: برگزاری کارگاه و نمایشگاه‌  آثار و فعالیت‌های کتاب ‌محور اعضا هم از جمله دیگر برنامه هایی است که در تمام مراکز استان به اجرا در می آید.

به گفته وی در مرکز فرهنگی و هنری بجنورد روز 24 آبان ماه همایشی با عنوان کتابداران کوچک برگزار خواهد شد و بر اساس برنامه ریزی به عمل آمده کارگاه های جانبی هم در حاشیه این همایش تشکیل خواهد شد.

وی اظهارداشت: 25 آبان ماه معلمان علاقه مند به حوزه شعر و داستان کودک، در قالب کارگاهی در مرکز بجنورد گرد هم خواهند آمد تا راهکارهای تعامل بیشتر برای ارائه برنامه های کتاب محور مورد بررسی قرار بگیرد.

 صادقی  با تأکید بر این که در مرکز اسفراین جشنی با عنوان کتاب برگزار خواهد شد، گفت: به مناسبت هفته کتاب نشستی ادبی با فعالان عرصه کتاب  برگزار خواهد شد.

وی بازدید اعضای مرکز اسفراین از کتابخانه عمومی شهرستان را هم از جمله دیگر برنامه ها دانست و افزود: کودکان و نوجوانان عضو این مرکز از چاپخانه هم بازدید خواهند کرد و از نزدیک مراحل چاپ کتاب را مشاهده می کنند.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان شمالی همچنین با اشاره به برنامه های مراکز سیار استان، خاطر نشان کرد: اعضای مرکز سیار اسفراین در مسابقه  مجازی کتاب و کتاب خوانی سروش  و همچنین مسابقه  ویژه  کتاب خوانی  مرکز شرکت خواهند کرد.

انتهای خبر/.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.