قدس آنلاین-شهرکرد-لیلا احمدی: همزمان با هفته ی کتاب و کتابخوانی سینمای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان نخستین اکران خود را به نمایش خواهد گذاشت.

انیمیشن عاشورایی ناسور اولین اکران سینمای کودک و نوجوان شهرکرد

به گزارش قدس آنلاین از شهرکرد، مدیر کل کانون پرورش فکری کودک و نوجوان چهارمحال و بختیاری از اکران انیمیشن «ناسور» در سینمای کودک و نوجوان شهرکرد خبر داد.

فرزاد رحیمی با بیان اینکه سینمای کودک و نوجوان شهرکرد در ۱۵ آبان ماه ۹۵ به بهره برداری رسیده است افزود در آیین اختتامیه ی این سینما نیز فیلم نامه های نا نوشته اثری از محمد رضا کریمی صارمی به نمایش گذاشته شد.

وی افزود: اکران انیمیشن عاشورایی «ناسور» همزمان با پخش تیزرهای این اثر از صدا و سیما آغاز شد و از ۲۴ آبان ماه  تا ۱۲ آذر ۹۵ در سانس های صبح و عصر در سالن سینمای کودک و نوجوان شهرکرد به روی پرده خواهد رفت.

رحیمی با اشاره به کیفیت هنری و فاخر فیلم های منتخب جهت نمایش در سالن سینمای کانون افزود: انیمیشن عاشورایی «ناسور» به کارگردانی کیانوش دالوند و تهیه‌کنندگی داریوش دالوند و محمدحسین قاسمی در سال ۹۴ در سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر و در بخش انیمیشن این جشنواره حضور داشت. همچنین «ناسور» با حضور در جشنواره «غدیر» عراق توانست جایزه بهترین انیمیشن را به دست آورد.

وی تصریح کرد: مدت زمان این فیلم ۷۹ دقیقه است و با توجه به همزمانی اکران آن با ایام محرم و صفر به نظر می‌رسد مورد استقبال بیشتری قرار گیرد.

مدیر کل کانون استان در پایان گفت: «ناسور» به تازگی اکران خود در عراق را آغاز کرده است و طبق برنامه‌ریزی‌ها به زودی در سینماهای آمریکا و کانادا نیز به نمایش درمی‌آید .

انیمیشن «ناسور» روایت زندگی عبیدالله‌ بن حر جعفی یکی از کوفیانی است که از امام حسین (ع) دعوت کرده است تا به کوفه بیایند و زمانی که می‌شنود سپاه امام به کوفه نزدیک شده است، از این شهر خارج می‌شود تا با ایشان روبه رو نشود، اما از بد حادثه به صورت کاملا ناگهانی با ایشان روبه رو شده و مجبور می‌شود تا دست رد به سینه امام بزند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.