قدس آنلاین- بیرجند : مدیرکل تامین اجتماعی خراسان جنوبی از طرح اعزام مستمری بگیران به عتبات عالیات خبرداد و گفت: در این طرح مستمری بگیران استان وام قرضه‌الحسنه صفر درصد تا مبلغ یک میلیون تومان دریافت می‌کنند.

مستمری بگیران خراسان جنوبی به عتبات عالیات اعزام می شوند

 به گزارش قدس آنلاین از بیرجند، مجید درویشی امروز در دیدار با امام جمعه و فرماندار شهرستان بشرویه، خدمات بیمه تامین اجتماعی را از خدمات به روز و نیاز مردم دانست و اظهارداشت: مستمری بگیران تأمین اجتماعی به طور رایگان به سرزمین خورشید مشهد مقدس اعزام می‌شوند و برای اعزام به عتبات عالیات وام قرض الحسنه دریافت می‌کنند.

 وی گفت: در نهاد بیمه تامین اجتماعی تمامی خدمات در جهت رفاه و خدمات مردم انجام می‌شود که خوشبختانه در شهرستان بشرویه این امر بخوبی انجام می‌شود.

مدیرکل تامین اجتماعی خراسان جنوبی بیان کرد: در این شهرستان بیش از 3 هزار و  780 بیمه شده هستند که با همکاری خود مردم توانستیم شعبه بشرویه را مستقل راه‌اندازی کنیم و خدمات خوبی را به مردم ارائه دهیم.

درویشی همچنین در خصوص تامین زمین جهت ساخت ساختمان اداری و خدمات تامین اجتماعی  خواستار بیش از پیش همکاری ادارات و نهادهای شهرستان شد.

مدیرکل تامین اجتماعی خراسان جنوبی بیان کرد: امید است با همکاری شهرداری و شورا و نهادهای مربوطه کارساخت ساختمان جدید شعبه بیمه تامین اجتماعی هر چه سریع‌تر شروع شود و تنها مشکل تحویل زمین هزینه‌های زیادی بود که عادلانه توصیف نشده است.

درویشی از طرح اعزام مستمری بگیران به عتبات عالیات خبرداد و عنوان داشت: در این طرح مستمری بگیران استان وام قرضه‌الحسنه صفر درصد تا مبلغ یک میلیون تومان دریافت می‌کنند که تاکنون 80 نفر از مرکز استان شهرستانهای قاین و فردوس به این سفر معنوی اعزام شده‌اند.

مدیرکل  تامین اجتماعی خراسان جنوبی اظهار داشت: برای اعزام مستمری بگیران به سرزمین خورشید مشهد مقدس نیز تمام هزینه از سوی این اداره کل تامین و انجام خواهد شد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.