مربی کاتای تیم ملی کاراته بانوان گفت: مربیان ما در رقابت‌های جهانی اتریش حتی آی‌دی کارت نداشتند تا بتوانند کنار ورزشکاران‌شان باشند و آنها را راهنمایی کنند.

ارباب: مربیان کاتای تیم ملی حتی آی‌دی‌کارت هم نداشتند

به گزارش قدس آنلاین،  فرخ‌ناز ارباب در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم عنوان کرد: نمی‌دانم کدام بخش از فدراسیون باید پاسخگوی این موضوع باشند که چرا مربیان کاتا حتی آی‌دی کارت هم برای همراهی بازیکنانشان در رقابت‌های جهانی نداشتند. چرا باید با آی‌دی کارت دیگران و قول معروف به‌صورت یواشکی باید کنار تاتامی می‌رفتیم تا به بازیکنان روحیه بدهیم و یا آنها را راهنمایی کنیم؟

وی ادامه داد: بازیکنان کاتای بانوان حتی تا لحظه‌ای که در فرودگاه بودند، نمی‌دانستند که بالاخره به اتریش اعزام می‌شوند یا خیر. در چنین شرایطی قطعاً برنامه‌ریزی سخت است کما اینکه واقعا تمرینات در روزهای آخر با انگیزه بالا برگزار نمی‌شد. حتی برای همراهان تیم اعزامی آی‌دی کارت تدارک دیده شده بود، اما برای مربیان کاتا این موضوع انجام نشد.

مربی تیم کاتای بانوان گفت: تیم کاتای تیمی بانوان واقعا جوان بود و تجربه بالایی نداشت و مشکلاتی هم که در بحث اعزام وجود داشت باعث شد نتوانیم آن طور که باید واپسین تمرینات را به خوبی برگزار کنیم. در بخش کاتای انفرادی هم مهسا افسانه به اعتقاد من به خاطر این شاخه آن شاخه کردن نتوانست به آمادگی خوبی برسد و نتیجه ایده‌آلی را به دست آورد. او حق انتخاب دارد، اما به نظرم از لحاظ اخلاقی زیبا و درست نبود که بعد از تصادف من مربی‌اش را رها کند و تمریناتش را با دیگران انجام دهد.

ارباب در ادامه خاطرنشان کرد: تا زمانی که افسانه با من کار می‌کرد به موفقیت‌های خوبی دست پیدا کرد و رسیدن به مدال جهانی در بخش کاتای تیمی از جمله همین موفقیت‌ها بود، اما در کل اگر به دنبال موفقیت در کاتا هستیم باید بیشتر از این‌ها به این بخش بها بدهیم و حمایت‌های بیشتری داشته باشیم. به هیچ وجه امکاناتی که به کومیته داده می‌شود در بخش کاتا وجود ندارد و این موضوع کاملاً قابل لمس است. در کومیته نفرات هم حقوق می‌گیرند و هم پاداش اما در بخش کاتا به هیچ وجه چنین موضوعاتی وجود ندارد. به هر صورت امیدوارم به این بخش نیز توجه بهتری شود تا بتوانیم به نتایج بهتری نیز دست پیدا کنیم.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.