چندی پیش جانشین فرمانده سپاه گفته بود: استکبار جهانی با استفاده از اهرم قدرت نظامی و اقتصادی، دست‌نشانده‌های خود را روی کار می‌آورد.

دیکتاتورهای بزرگ دنیا دست‌نشانده آمریکا هستند+ تصاویر

به گزارش قدس آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان؛   آمریکا که قدمتی کمتر از ۵۰۰ سال در دنیا دارد در ۱۰۰ سال اخیر داعیه تسلط بر جهان را داشته و از طریق میلیتاریزه کردن دنیا امیال خود را پیش می‌برد.  
استکبار جهانی با استفاده از اهرم قدرت نظامی و اقتصادی تلاش می‌کند تا دنیا را مرعوب خود کند و از این طریق در کشورهای مختلف جهان دست نشانده‌های خود را روی کار می‌آورد.
سردار سرتیپ "حسین سلامی" جانشین فرمانده کل سپاه درباره تلاش آمریکا در پرورش مزدور در جهان می‌گوید: آمریکا دم از دموکراسی می‌زند؛ اما همه دیکتاتورهای بزرگ عالم دست نشانده آمریکا هستند.
وی افزود: آمریکا دم از دموکراسی می‌زند اما از دیکتاتورهای مصر، رژیم آل سعود و آل خلیفه حمایت می کند و آن ها محصول سیاست‌های آمریکا در جهان هستند.
آمریکا با پیروزی انقلاب اسلامی توطئه‌های گوناگون را علیه ایران ترتیب داد که یکی از آن‌ها حمایت از دست‌نشانده‌هایش در عراق (صدام) عربستان (آل سعود) بود.
حمایت از صدام اولین پلان توطئه‌های سخت پس از حمایت از گروهک تروریستی منافقین و همپیمانانش بود؛ ارتش صدام با کمک‌های لجستیکی آمریکا و بلوک غرب به آنچنان ارتشی تبدیل شده بود که سران مرتجع منطقه در آن زمان دیکتاتور سابق عراق را "سردار قادسیه" می‌دانستند.

دیکتاتورهای بزرگ دنیا دست‌نشانده آمریکا هستند+ تصاویر

در جنگ تحمیلی هم تانک‌ها، جنگنده‌ها، موشک‌های سطح به سطح و بسیاری از تجهیزات نظامی آمریکا و همپیمانانش در اختیار صدام بود؛ این کمک‌های سخاوتمندانه استکبار جهانی به دیکتاتور سابق عراق تنها یک دلیل داشت، ضربه زدن به انقلاب اسلامی.
جالب است که پس از شکست‌های پی در پی رژیم بعث در جنگ با ایران یکی از کشورهای غربی به صدام پیشنهاد کرده بود که به دیکتاتور سابق عراق یک بمب اتم بدهد تا جنگ را تمام کند.
دومین سلسله دیکتاتورهایی که در منطقه غرب آسیا، آمریکا از ان حمایت کرده و می‌کند؛ پادشاهی عربستان سعودی است. "ملک فهد"، "ملک عبدالله"، "ملک سلمان"، "شاهزاده بندر بن سلطان بن عبدالعزیز آل سعود"، "شاهزاده ولید بن طلال"، "عادل الجبیر"، "محمد بن سلمان" و ... از جمله افرادی هستند که در پادشاهی عربستان به شدت رابطه نزدیکی با "کاخ سفید" داشتند یا دارند.

دیکتاتورهای بزرگ دنیا دست‌نشانده آمریکا هستند+ تصاویر

دیکتاتورهای بزرگ دنیا دست‌نشانده آمریکا هستند+ تصاویر

نکته قابل توجه اینکه پادشاهی عربستان هم برای مقابله با ایران تلاش می‌کند. عربستان سعودی به شدت به دنبال ضربه زدن به محور مقاومت است و تحلیلگران و صاحبنظران معتقدند که عربستان به دنبال جلب نظر رژیم صهیونیستی برای عادی‌سازی روابط با "تل آویو" به منظور توطئه علیه ایران است.
امروز می‌بینیم که توطئه‌های گسترده "شاهزاده بندر بن سلطان" در سوریه موجب ویرانی‌های گسترده این کشور شده است.
شیوه دیگری از حمایت آمریکا از حکام مرتجع را می‌توان در پشتیبانی از حکومت "آل خلیفه" جستجو کرد. آمریکا از سال ۲۰۱۱ میلادی که بیداری اسلامی در بحرین آغاز شد، تلاش کرد تا اعتراضات مردم را در این کشور به کمک مزدوران بحرینی و سعودی سرکوب کند.
تظاهرات مردمی دربرکناری حکومت آل خلیفه با مشت آهنین و گسیل زره‌پوش‌های سعودی مواجه شد و این پایان کار نبود؛ چرا که آمریکا هم به طرق مختلف از بحرین حمایت می‌کند و علت این حمایت‌ها را در استقرار پایگاه پنجم نیروی دریایی ارتش آمریکا در جزیره بحرین جستجو کرد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.