دارنده مدال طلای کشتی پهلوانی جهان گفت:‌ اکثر تیم‌ها با قدرت و تمام قوا در مسابقات جهانی کشتی پهلوانی شرکت کرده بودند و شاهد حضور برخی چهره‌های سرشناس کشتی آزاد در این رقابت‌ها بودیم.

محجوب: تمریناتم را در جودو دنبال می‌کنم/ شرایط فراهم شود کشتی پهلوانی را ادامه می‌دهم

به گزارش قدس آنلاین، جواد محجوب در گفت‌وگو با فارس درباره قهرمانی در مسابقات جهانی کشتی پهلوانی گفت: خدا را شکر می‌کنم که تیم ایران توانست از این مسابقات سربلند بیرون بیاید و از کسب مدال طلا در رقابت‌های جهانی کشتی پهلوانی خوشحال هستم.

وی در مورد مبارزات خود در رقابت‌های جهانی پهلوانی تصریح کرد: دور اول و دوم مسابقات سختی نداشتم، اما مبارزه با کشتی‌گیران آمریکایی و کوبایی سخت و فشرده بود. اکثر تیم‌ها با قدرت و تمام قوا در مسابقات جهانی کشتی پهلوانی شرکت کرده بودند و شاهد حضور برخی چهره‌های سرشناس کشتی آزاد در این رقابت‌ها بودیم.

محجوب در مورد برنامه‌های آینده خود خاطر نشان کرد: تمرینات خود را در جودو دنبال می‌کنم و البته در کنار آن اگر شرایط فراهم شود کشتی پهلوانی را نیز ادامه می‌دهم.

دارنده مدال طلای کشتی پهلوانی جهان در مورد انتخاب علیرضا حیدری بعنوان رئیس فدراسیون جهانی کشتی پهلوانی گفت: به حیدری تبریک می‌گویم و امیدوارم او بتواند کشتی پهلوانی را بعنوان کشتی سنتی ایران در سطح جهان گسترش دهد و این رشته در آینده المپیکی شود.

وی در پایان با تشکر از فدراسیون کشتی جهت حمایت از تیم ملی کشتی پهلوانی گفت: جا دارد از فدراسیون جودو هم که اجازه شرکت در این مسابقات را به من دادند و همچنین مربی ارزنده‌ام مسعود خسروی‌نژاد تشکر و قدردانی کنم.

به گزارش فارس، نخستین دوره رقابت‌های جهانی کشتی پهلوانی روز شنبه 22 آبان ماه با شرکت نمایندگان نزدیک به 45 کشور دنیا در شهر مینسک پایتخت بلاروس برگزار شد که تیم ایران با کسب 4 مدال طلا، یک مدال نقره و یک مدال برنز به مقام قهرمانی رسید.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.