نماینده مردم بیرجند در مجلس شورای اسلامی با اشاره به خطرات بحران آب در کشور گفت: همه وزرای گذشته و حال که برای مدیریت بحران آب سوءمدیریت کرده اند، باید محاکمه شوند.

همه وزرای گذشته و حال بابت سوءمدیریت در بحران آب باید محاکمه شوند

به گزارش قدس آنلاین به نقل از مهر ، سیدمحمدباقر عبادی نماینده مردم بیرجند در جلسه علنی امروز مجلس و در نطق میان دستور، با اشاره به بحران آب در مناطق کویری کشور اظهار داشت: دولت هیچ برنامه ای برای انتقال آب به نقاط بحران زده کشور ندارد.

وی خطاب به رئیس جمهور گفت: آیا می دانید مردم در روستاها حتی آب آشامیدنی برای خوردن ندارند؟

این نماینده مجلس تاکید کرد: همه وزرای گذشته و حال که برای مدیریت آب اقدامی نکردند و دچار سوءمدیریت شدند، باید محاکمه شوند.

عبادی خطاب به رئیس جمهور افزود: برای رضای خدا به داد مردم برسید و اجازه ندهید که دولت دچار روزمرگی شود.

عضو فراکسیون ولایت مجلس در ادامه با بیان اینکه تحرک لازم در دولت برای توجه به بنگاه های کوچک و صنایع دستی دیده نمی‌شود، اظهار داشت: دولت برای کم کردن فاصله استان های محروم با استان های برخوردار موفق نبوده است.

وی در همین رابطه با اشاره به فاصله میان توسعه یافتگی برخی استان ها با استان های دیگر تصریح کرد: علت رونق برخی استان ها این است که وزرای دولت برخاسته از این استان ها هستند.

عبادی در ادامه به تعیین تکلیف نشدن مشکل پدیده شاندیز و سهام داران آن با گذشت دو سال از تعطیلی آن اشاره کرد و با یادآوری اهمیت مباحث فرهنگی در آموزش و پرورش، آموزش عالی و علوم پزشکی گفت: وزارت آموزش و پرورش با گذاشتن افراد متخصص و متعهد در معاونت پرورشی زمینه پرورش نسلی بهتر را فراهم کند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.