مجمع نمایندگان استان تهران در نامه‌ای به رئیس جمهور درخواست کردند تا به موضوع آلودگی هوای تهران و کلانشهرها ورود کرده و به قید فوریت دستور دهد نهادها و مراجع ذیربط تدابیر لازم را اندیشیده و تصمیمات جدی در این خصوص اتخاذ کنند.

رئیس‌جمهور درباره آلودگی هوای تهران فوری چاره اندیشی و اقدام کند

به گزارش  قدس آنلاین به نقل از فارس، مجمع نمایندگان استان تهران در نامه‌ای به رئیس جمهور درخواست کردند تا به موضوع آلودگی هوای تهران و کلانشهرها ورود کرده و به قید فوریت دستور دهد نهادها و مراجع ذیربط تدابیر لازم را اندیشیده و تصمیمات جدی در این خصوص اتخاذ کنند.
در ابتدای این نامه آمده است: همانطوری‌که مستحضرید سالیان متمادی است که تهران و برخی از کلانشهرهای کشور در بسیاری از روزهای سال از آلودگی هوا در رنج و مشقت می‌باشند و مردم شریف و نجیب این کلانشهرها ناگزیر به تنفس در هوای آلوده و تحمل انواع بیماری‌های حاد و حتی رقم خوردن مرگ شهروندان در موارد بی‌شماری هستند.
در ادامه تاکید شد:  معضل آلودگی هوای تهران و اکثر کلانشهرهای دیگر عمدتا ناشی از عدم مدیریت صحیح و منطبق بر استانداردهای جهانی است و جنس آن با آلودگی ناشی از ریزگردها که منشا خارجی دارد متفاوت است و با عزم و تدبیر صحیح می‌توان در کوتاه مدت به مقابله با آن پرداخت.
در خاتمه این نامه خطاب به روحانی آمده است: ضروریست جنابعالی در این موضوع مهم ورود نموده و به قید فوریت دستور فرمائید نهادها و مراجع ذیربط تدابیر لازم را اندیشیده و تصمیمات جدی در این خصوص اتخاذ نمایند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ایرانی ۱۲:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۵
    0 0
    همان قدر برای مگس های تابستان کاری کردین برای آلودگی هم زحمات نکشید خسته شدید