قدس آنلاین-شهرکرد-هومن نجاتی: این همایش در راستای آموزش و آگاه‌سازی در مورد روش‌های صرفه‌جویی در مصرف آب اجرا شد.

 همایش ناجیان آب در چهارمحال و بختیاری برگزار شد

به گزارش قدس آنلاین از شهرکرد، مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان در دومین همایش ناجیان آب همزمان با هفته ی کتاب و کتابخوانی گفت: این همایش در راستای آموزش و آگاه‌سازی در مورد روش‌های صرفه‌جویی در مصرف آب اجرا شد.

فرزاد رحیمی گفت: فعالیت‌هایی مانند قصه‌گویی، شعرخوانی، تحقیق و پژوهش پیرامون موضوع آب در این همایش انجام شد و اجرای انیمیشن در مورد صرفه‌جویی در مصرف آب، یکی از بخش‌های مهم آموزشی در این همایش بود که کودکان و نوجوانان را به سوی صرفه‌جویی در مصرف این ماده حیاتی تشویق و ترغیب کرد.

رحیمی با اشاره به اینکه اصلاح الگوی مصرف از اهمیت فراوانی برخوردار است، گفت: لازم است کودک با نحوه مصرف صحیح و به اندازه آب، آشنا شود تا در آینده کمتر با مشکلات مربوط به کمبود آب مواجه باشیم.

وی در ادامه افزود: در این برنامه کارشناس منابع طبیعی در مورد منابع آبی، مشکلات ناشی از کمبود آب و چگونگی بهره‌مندی از این نعمت الهی اطلاعات مفید و ارزنده‌ای را به اعضای این مرکز ارائه داد که امید است در آموزش کودکان در مورد مصرف صحیح آب نقش اثرگذاری داشته باشد.

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان در پایان تصریح کرد: پیشنهاد ارائه ایده از سوی اعضای این مرکز و انتخاب ایده‌های برتر و همچنین برگزاری مسابقه در خصوص موضوع همایش از بخش‌های اصلی این به شمار میرود بر این اساس برپایی ایستگاه نقاشی با موضوع مصرف صحیح آب از بخش‌های جنبی این برنامه بود که به ۱۵ نفر از برگزیدگان در این ایستگاه نقاشی جوایزی اهدا شد و نمایشگاهی از آثار این ایستگاه نقاشی دایر شد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.