دو تیم آرژانتین و کلمبیا،‌ امشب در حالی در ورزشگاه سن خوان دل بیکنتناریو شهر سن خوان به مصاف یکدیگر خواهند رفت که آرژانتین برای راهیبابی به جام جهانی نیاز مبرمی به برد دارد.

نبرد مرگ و زندگی آرژانتین برابر کلمبیا/ آیا مسی آلبی سلسته را نجات می دهد؟

به گزارش قدس آنلاین، آرژانتین روزهای خوبی را سپری نمی‌کند و در حال حاضر با کسب ۱۶ امتیاز از ۱۱ بازی در رده ی ششم جدول قرار گرفته است. آلبی سلسته در ۵ بازی اخیر خود تنها یک پیروزی کسب کرده و دو تساوی و دو شکست نتیجه تلاش آنها در دیگر بازی ها بوده است.

بائوسا فشار زیادی را متحمل می‌شود و ستاره های تیم او تا به اینجا نتوانسته اند در حد و اندازه ای که انتظار می‌رود ظاهر شوند. شکست ۳-۰ مقابل برزیل، نقطه اوج شرایط بحرانی آرژانتین بود و حال آنها دیدار سخت دیگری پیش رو دارند که می‌خواهند به هر نحوی نتیجه خوبی از آن کسب کنند. برد مقابل کلمبیا آنها را به حضور در جام جهانی امیدوارتر خواهد کرد.

در سوی دیگر کلمبیا نیز وضعیت خیلی بهتری نسبت به آرژانتین ندارد. آنها با ۱۸ امتیاز در رده ی سوم جدول قرار دارند ولی فاصله شان با تیم دوم، ۵ امتیاز است و فاصله آنها با تیم هفتم جدول نیز ۳ امتیاز است که بدین ترتیب یک شکست می‌تواند شرایط آنها را دچار تغییرات بسیاری کند. کلمبیا در ۵ بازی اخیرش ۱ شکست، ۲ تساوی و ۲ پیروزی کسب کرده است.

رادامل فالکائو آمادگی بسیار بالایی دارد و پکرمن روی او حساب ویژه ای باز کرده است. پنج تقابل اخیر دو تیم با ۳ پیروزی برای آرژانتین و ۲ تساوی همراه بوده و کلمبیا در این مدت نتوانسته آلبی سلسته را شکست دهد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.