قدس آنلاین- بیرجند: مشاور رئیس و مدیرکل دفتر نظارت و رسیدگی به شکایات کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور گفت: این نهاد با توجه به حجم کاری بالا و تنوع در خدماتی که به جامعه مورد هدف خود ارائه می دهد اما کمترین شکایت را بین نهادها و سازمان‌ها دارد.

کمیته امداد  با توجه به حجم بالای خدمات کمترین شکایت را بین نهادها و سازمان‌ها دارد

به گزارش قدس آنلاین از بیرجند، سید مهدی ثمره هاشمی درجلسه شورای مدیران خراسان جنوبی با اشاره به گسترش فقر در کشور اظهار داشت: متولی رفع فقر و محرومیت کمیته امداد نیست، تمامی دستگاههای اجرایی باید در این مسیر قدم بردارند.

وی بیان کرد: با افزایش نظارت، تقویت استفاده از فناوری ها و کاهش تردد مددجویان می توان بسیاری از آسیب ها را به حداقل رساند.

ثمره هاشمی گفت: کمیته امداد با توجه به حجم کاری بالا و تنوع در خدماتی که به جامعه مورد هدف خود ارائه می دهد اما کمترین شکایت را بین نهادها و سازمان‌ها دارد.

مشاور رئیس و مدیرکل دفتر نظارت و رسیدگی به شکایات کمیته امداد با تاکید بر ضرورت و اهمیت نظارت تخصصی گفت: از دیگر چالش های پیش روی این نهاد، می توان به کمرنگ بودن نظارت مستمر و پیگیری حوزه های تخصصی بر زیر مجموعه هایشان اشاره کرد.

ثمره هاشمی گفت: فعالیت‌های فرهنگی کمیته امداد نباید منحصر به امر تحصیل دانش آموزان و دانشجویان باشد، بلکه باید در جهت آموزش سبک زندگی اسلامی و ارتقای باورهای دینی به مددجویان باشد.

وی بیان کرد: تلاش برای توانمندسازی، شناسایی و کشف ظرفیت های مددجویان و تکریم ارباب رجوع از جمله وظایف کارکنان این نهاد است که می تواند رضایت قشر محروم جامعه را به همراه داشته باشد.

همچنین مشاور رئیس و مدیرکل دفتر نظارت و رسیدگی به شکایات کمیته امداد در قالب طرح مفتاح الجنه با حضور در منازل مددجویان تحت حمایت، از نزدیک در جریان مشکلات پیش روی این خانواده ها قرار گرفت و دستوراتی برای پیگیری و رفع این مشکلات صادر کرد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.