۲۵ آبان ۱۳۹۵ - ۲۱:۲۹
کد خبر: 475704

"هدف نیروهای داوطلب مردمی عراق از نبرد در محور غربی موصل، قطع خطوط امدادرسانی به تروریست‌ها از سوی رقه به موصل و بالعکس است."

 دژهای داعش در شهر موصل فروپاشید

به گزارش قدس آنلاین به نقل از jhfkh; ، با حملات پی در پی نیروهای عراقی و سازمان مبارزه با تروریسم عراق، پایگاه ها و دژهای داعش در شهر موصل فروپاشید.
 به نوشته الحیات، در این میان، یگان طلایی سازمان مبارزه با تروریسم عراق توانست ضربات پی در پی به داعش وارد کند.
 بنا بر این گزارش، یگان طلایی سازمان مذکور، طی دو سال تجربه در مبارزه با تروریسم در تکریت . فلوجه و مناطق دیگر عراق توانسه است تا به نیروی کارکشه تبدیل شود.
 احمد الاسدی سخنگوی نیروهای داوطلب مردمی عراق در بیانیه‌ای اعلام کرد که مرحله سوم عملیات حشدالشعبی در غرب موصل آغاز شد.
 هدف نیروهای داوطلب مردمی عراق از نبرد در محور غربی موصل، قطع خطوط امدادرسانی به تروریست‌ها از سوی رقه به موصل و بالعکس است.
 مأموریت آزادسازی تلعفر در غرب موصل به نیروهای داوطلب مردمی عراق واگذار شده است.
 هیئت حشدالشعبی در این بیانیه‌ تأکید کرده که روستاهای الرکراک، سیروال، و ام حجارة العلیا امروز از لوث تروریستها آزاد شد و نیروهای داوطلب مردمی تاکنون حدود 10 کیلومتر پیشروی کرده‌اند.
 این هیئت همچنین اعلام کرد که نیروهای داوطلب مردمی امروز موفق شدند 1 هزار تن از اهالی روستای سیروال را آزاد و آنها را به مناطق امن منتقل کنند.

 در بیانیه هیئت حشدالشعبی آمده که گروه تروریستی داعش به منظور مختل کردن پیشروی نیروهیا داوطلب مردمی در محور غربی به استفاده از عوامل انتحاری و خودروهای بمب‌گذاری شده، روی آورده است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.