قدس آنلاین: وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: نیازهای استان ایلام برای توسعه زیرساخت ها در هیئت دولت مطرح می شود.

نیازهای استان ایلام در هیئت دولت مطرح می شود

سید رضا صالحی امیری در بازدید از مرز مهران، با بیان اینکه در مرز بین المللی مهران  حجم زوار بسیار بالا و خیره کننده است، اظهار داشت: خوشبختانه هم اکنون شاهد ورود حجم عظیم زائران  به مهران هستیم که بدون مشکل و به صورت روان در حال تردد در این مرز بین المللی هستند.

وی با اشاره به اینکه زائران در تردد از مسیرهای منتهی به مرز حتما به توصیه های مسئولین توجه کنند، افزود: حجم زوار در مرز مهران بسیار بالا است، تردد آسان و بی وقفه زائران فقط با رعایت کردن نظم و توجه به توصیه های مسئولین امکان پذیر است.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی یادآور شد: در مرز مهران با بسیج شدن مسئولین استانی، کشوری و نیروهای مردمی بیشتر امکانات در این مرز برقرار شده تا زائرین عزیز برای خلق حماسه بزرگ اربعین بدون مشکل به کشور عراق سفر کنند.

سید رضا صالحی امیری خاطر نشان ساخت: ظرفیت و امکانات استان با نیازهای این جمعیت هم خوانی ندارد و باید به مرز مهران نگاه ویژه ای داشت تا در سالهای آینده امکانات بیشتری در این مرز برای رفاه حال زائران فراهم شود.

وی با بیان اینکه بیش از ۸۰۰ هزار نفر تاکنون از مرز مهران خارج شده اند، تصریح کرد: تقاضا می شود اتباع بیگانه و همچنین هموطنان بدون ویزا به این مرز مراجعه نفرمایند.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به اینکه نیازهای استان ایلام فردا در جلسه هیئت دولت مطرح خواهند شد، تأکید کرد: شخصاً مشکلات استان و مهران را به رئیس جمهور گزارش خواهم داد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.