رئیس خانه احزاب گفت: روحانی ابتدای حضورش در عرصه انتخابات خود را مستقل خواند اما در چیدمان کابینه‌اش فراجناحی عمل نکرد.

روحانی گفت مستقل است اما در چیدمان کابینه خود فراجناحی عمل نکرد/موضوع صندوق ذخیره فرهنگیان باید شفاف‌سازی شود

به گزارش قدس آنلاین به نقل از فارس ، قدرتعلی حشمتیان رئیس خانه احزاب ،‌ در رابطه با چیدمان کابینه دولت تدبیر و امید، گفت: روحانی روز اولی که وارد عرصه انتخابات شد، خود را کاندیدای مستقل معرفی کرد.

وی ادامه داد: انتظار می‌رفت که پس از اینکه رأی آورد، در چیدمان کابینه و تشکیل دولت هم مستقل و اعتدال‌گرا باشد، اما بعد از انتخابش دولتی فراجناحی تشکیل نشد.

حشمتیان تصریح کرد: روحانی دولت ائتلافی اصولگرایان و اصلاح‌طلبان و اعتدال‌گرایان را تشکیل داد که ما هم در آن زمان انتقاد خود را بیان کردیم.

رئیس خانه احزاب در رابطه با برخوردهای دوگانه دولت با مطبوعات گفت:‌ دولت و روحانی باید برای مطبوعات ارزش و احترام زیادی قائل باشند و همچنین بین قوای سه‌گانه باید همراهی و همکاری صمیمی برای پشتیبانی از مطبوعات وجود داشته باشد تا بتوانند در کنار هم و یکپارچه برای پیشبرد مطبوعات عمل کنند.

وی با اشاره به شفاف‌سازی دولت در رابطه با برداشت‌های اخیر از صندوق ذخیره فرهنگیان اظهار کرد: برای هر کاری باید شفاف‌سازی صورت بگیرد. در موضوع برداشت 8 هزار میلیارد از صندوق ذخیره فرهنگیان چون تاکنون هیچ شفافیت‌سازی از سوی دولت صورت نگرفته، نمی‌توان آن را معوقه یا اختلاس در نظر گرفت.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.