چذابه ـ معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: امنیت موجود در مرزهای ایران یکی از نعمت های خوب خداوند متعال است که با همدلی و همراهی مسئولان ایجاد شده است.

وجود امنیت پایدار در مرزهای ایران از نعمت های خوب خداوند  است

به گزارش قدس آنلاین، حسینعلی امیری در حاشیه بازدید از مرز چذابه اظهار کرد: خوشبختانه با توجه به همدلی، همراهی و هماهنگی بین نیروهای مسئول در ایجاد امنیت، شاهد امنیتی مطلوب و پایدار در مرزها هستیم. البته در این بین نباید نقش مردم به ویژه مرزنشینان را در ایجاد امنیت نادیده گرفت.

وی افزود: این همدلی و احساس مسئولیتی که در مسئولان وجود دارد، همان پشتیبانی مردم، مرز نشینان و به خصوص عشایر غیرتمند در ایجاد امنیت پایدار در مناطق مرزی است.

معاون پارلمانی رئیس جمهور تصریح کرد: هم اکنون با کشوری همسایه هستیم که بخش هایی از آن در تصرف تکفیری ها و تروریست ها است ولی به هر حال وجود امنیت در مرزهای ایران نعمت است.

امیری ادامه داد: امنیت موجود در مرزهای ایران یکی از نعمت های خوب خداوند متعال است که با همدلی و همراهی مسئولان ایجاد شده است.

وی بیان کرد: با توجه به سرازیر شدن زائران اربعین حسینی به مرزهای استان خوزستان، خوشبختانه شاهد ترافیک روانی در مرزها هستیم.

معاون پارلمانی رئیس جمهور تأکید کرد: برنامه ریزی دقیق نیروی انتظامی در حوزه انتظامی و ترافیکی به تسهیل در تردد زائران کمک می کند. آنها نقش بسیار ویژه ای در خدمات رسانی های امنیتی به زائران دارند.

امیری در پایان گفت: فرماندهی انتظامی خوزستان با برنامه ای کاملا علمی و مدیریت شده شرایطی را فراهم کرده که مشکل انتظامی و ترافیکی برای زائران اربعین حسینی ایجاد نشود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.