یزد: معاون فرهنگی دادگستری استان یزد گفت : برای تقویت خوبی ها و رفع همه معضلات و آسیب ها در کشور و ایجاد تحول روبه تعالی جامعه باید حرکت و تلاش جهاد گونه نخبگان فرهنگی را رقم زد.

تحول رو به تعالی جامعه نیازمند حرکت جهاد گونه است

به گزارش قدس آنلاین محمدرضا عرشیان امروز در آیین راه اندازی هسته های جهادی _ فرهنگی دادگستری استان یزد اظهارداشت: هسته های جهادی _ فرهنگی به جهت انسجام بخشیدن به فعالیت های فرهنگی و مذهبی در محل کار و محل زندگی است که با هدف نهادینه کردن فرهنگ مشارکت عمومی جهت فعالیت های فرهنگی در میان کارکنان ، تقویت راه اندازی هیئت های مذهبی کارکنان و خانواده های آنان و ساماندهی نیرو های متدین تحول گرا به منظور ایجاد تحول فرهنگی در قوه قضاییه ایجاد و تشکیل می گردد.

وی افزود: جامعه جهادگر یک جامعه زنده ، شاخص ، پویا ، غنی و اثر گذار است و ایران عزیر با تجربه انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس ثابت کرده است در جنگ سخت ، یک جامعه جهاد گر بی بدیل است و امروز باید این رسالت در عرصه جنگ نرم و حرکت های فرهنگی بار دیگر تبلور یابد.

وی تصریح کرد: همه در هر پست و مقامی که هستند مسئولند و باید در این هجمه عظیم ضد فرهنگی که علیه کشور ماست ، حرکتی فعال و تلاشی جهاد گونه داشته باشند.

عرشیان فرصت خدمت را فرصتی زودگذر دانست و گفت  : فرصت خدمت به مردم در جامعه اسلامی فرصتی گرانقدر است که باید برای لحظه لحظه آن برنامه داشت و از آن استفاده کرد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.