نماینده مردم فلاورجان در مجلس‌شورای اسلامی گفت:آنهایی که حل تمام مشکلات کشور را به توافق با آمریکا گره‌ زده‌بودند حالا باید به خود بیایند و روی اجرای اقتصاد مقاومتی سرمایه‌گذاری‌کنند.

تمدید تحریم ها علیه ایران نشانه صعف آمریکایی ها در منطقه است/ایران در تحریم خود را شناخت

به گزارش قدس آنلاین، حجت‌الاسلام سیدناصرموسوی‌لارگانی نماینده مردم فلاورجان در مجلس‌شورای اسلامی در گفت‌وگو با تسنیم، با اشاره به مصوبه اخیر مجلس نمایندگان آمریکا مبنی بر تمدید ۱۰ ساله تحریم‌های ایران، گفت:تمدید تحریم‌ها نشان دهنده خباثت و دشمنی آمریکا با نظام جمهوری اسلامی است.
وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری در طول مذاکرات هسته‌ای درکنار تأیید تیم‌مذاکره کننده، به آنها توصیه‌هایی درباره عهد شکنی آمریکا کرده بودند، اظهارکرد:آنهایی که حل تمام مشکلات کشور را به توافق با آمریکا گره‌ زده‌بودند حالا باید به خود بیایند و برای  اجرای اقتصاد مقاومتی سرمایه‌گذاری‌کنند.
حجت‌الاسلام موسوی‌لارگانی با اشاره به موضع‌گیری‌های‌گروههای مختلف در اوایل انقلاب در قبال برقراری رابطه با آمریکا، گفت:یک عده کوردل از اول انقلاب فکر می کردند اگر با آمریکا رابطه برقرار کنیم اوضاع کشور خوب‌ می‌شود. این در حالی بود که آمریکا حتی به شاه که نوکر سرسپرده اش بود پناه نداد و به هنگام ضرورت پشت اورا خالی کرد.
نماینده مردم فلاورجان در مجلس‌ با بیان اینکه‌تسخیر لانه‌جاسوسی آمریکا یک موهبت الهی بود، اظهارکرد:پس از تسخیر لانه جاسوسی آمریکا، وضع تحریم‌های ظالمانه علیه ایران شروع شد و شاید اگر ما تحریم نمی شدیم امروز شاهد خودکفایی و توانمندی در بسیاری از حوزه های صنعتی و دفاعی نبودیم.
وی با بیان اینکه ما در مذاکرات هسته‌ای علاوه بر آمریکا با ۵ کشوردیگر نیز مذاکره کرده‌ایم، تصریح کرد: امروز سایر کشورها دیگر توجهی به ادامه تحریم ها ازسوی آمریکا ندارند.
حجت الاسلام موسوی لارگانی در پایان خاطر نشان کرد: در شرایط فعلی ما باید به داشته‌های خودمان نگاه کنیم و پیگیر اجرای منویات مقام معظم رهبری در راستای اقتصاد مقاومتی باشیم در این صورت اگر آمریکایی‌ها تا ابد هم مارا تحریم کنند مشکلی برای کشور بوجود نمی‌آید.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.