معاون پارلمانی رییس‌جمهور با بیان این​که برجام یک سند بین‌​المللی است، گفت: برجام توافق یک کشور با کشور دیگر و یا یک کشور با چند کشور نیست بلکه برجام یک سند بین‌​المللی الزام‌​آور است و هر دولتی که در آمریکا سرکار بیاید نمی‌​تواند در برجام تاثیری داشته باشد.

 برجام یک سند بین‌​المللی الزام‌​آور است و کسی نمی‌تواند بر برجام اثر بگذارد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از ایسنا ، حسینعلی امیری در خصوص سیاست دولت پس از پیروزی ترامپ در انتخابات رییس جمهوری آمریکا اظهار کرد: سیاست دولت مشخص است. سیاستهایی که مقام معظم رهبری در خصوص دیپلماسی ابلاغ میکنند، ملاک عمل دولت خواهد بود.

وی افزود: در خصوص مساله برجام باید گفت که برجام یک سند بین‌المللی است. برجام توافق یک کشور با کشور دیگر و یا یک کشور با چند کشور نیست بلکه برجام یک سند بین المللی الزام آور است و در سازمان ملل و شورای امنیت قطعنامه هایی در مورد برجام صادر شده است که هر دولت که در آمریکا سرکار بیایید نمی تواند در برجام تاثیری داشته باشد.

معاون پارلمانی رییس جمهور با بیان اینکه سازمانهای بین المللی اجرای برجام را تضمین کرده اند، گفت: با همه آثار حقوقی که برجام دارد، به شکلی طراحی شده که هر کدام از اعضای ۱+۵ که خلف وعده و یا از تعهدات خود تخطی کنند، مکانیزم هایی اندیشه شده است که مصالح کشور را تامین میکند و مشکلی وجود نخواهد داشت.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.