۲۷ آبان ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۱
کد خبر: 476376

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: جریان پشت پرده ای در بحث مفاسد اقتصادی در صدد بدبین کردن مردم به نظام است و مسئولان باید به جای گفتار درمانی به علاج این مسئله بپردازند.

به جای گفتار درمانی فساد را دریابید

به گزارش قدس آنلاین به نقل از فارس ، محمد اسماعیل سعیدی نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی ، با اشاره به برخی مفاسد اقتصادی مطرح شده در کشور گفت: در بحث مفاسد جریان پشت پرده‌ای وجود دارد و در صدد است تا اعتماد مردم را نسبت به نظام سلب کند و فروپاشی اجتماعی را در این راستا دنبال می‌کند.

وی افزود: مسئولان دولتی تا چندی پیش اعلام می‌کردند که دولت قبل خورده و برده است و خود را پاک‌دست معرفی می‌کردند اما حال می‌بینیم که موضوع حقوق‌های نجومی، فساد در صندوق ذخیره فرهنگیان و امثال آن پیش آمد که اینها به اعتماد مردم لطمه می‌زند.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس اظهارداشت: اگر مسئولان به فکر مبارزه با فساد هستند باید با آن به صورت ریشه‌ای برخورد و قانون از کجا آورده‌ای را اجرا کنند.

سعیدی در پایان خاطرنشان کرد: هر روز فسادی در رسانه‌ها مطرح و بعد عنوان می‌شود که این فساد نبوده و معوقه بانکی بوده و یا فرد دیگری می‌گوید حق قانونی وی بوده است؛ مهم این است که باید از نقطه علاج کار را شروع کرد و با حرف نمی‌شود کار را به پیش برد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.