تولیت آستان قدس رضوی در مسیر راهپیمایی نجف- کربلا در حال همراهی با خیل عظیم راهپیمایان اظهار کرد: راه پیمایی عظیم اربعین و حضور جمعیت میلیونی عاشقان حسینی اندیشه تکفیری را مغلوب و پیام استکبار ستیزی را طنین انداز کرد.

پیام راهپیمایی اربعین استکبار ستیزی است/سکوت خبری در برابر بزرگترین تجمع بشری دنیا

به گزارش قدس آنلاین آیت الله سید ابراهیم رئیسی با بیان اینکه این اجتماع عظیم و پر شور پیامی به جز استکبار ستیزی و مقاومت در برابر گروه های دست ساز انگلیسی ندارد افزود: حامیان اندیشه اربعینی، دین را تنها راه اصلاح اجتماعی می دانند و معتقند ندای امام حسین(ع) در سال ۶۱ باقی نمانده است و همچنان این ندا، حق و باطل را از یکدیگر تمیز می کند و مدافعان حقیقت را به مبارزه با استکبار و جریان تکفیری دعوت می کند و ما امروز نشانه های قطعی از این مبارزه را می بینیم.

وی با اشاره به جلوه های حضور و بی نظیر دوستداران اباعبدالله حسین(ع) بیان کرد: راهپیمایی اربعین در کره خاکی قطعا بی نظیر است و از لحاظ کمی و کیفی در جهان نمونه ای ندارد.

وی با بیان اینکه در راهپیمایی اربعین جمعیتی بیش از ۲۰ میلیون نفر شرکت می کنند، تاکید کرد: راهپیمایان حاضر در اربعین حسینی اندیشه اربعینی و انگیزه ای الهی دارند و این اندیشه در مقابل اندیشه استکباری، تکفیری و انحرافی برتری دارد.

تولیت استان قدس با بیان اینکه راهپیمایی اربعین به شیعیان اختصاص ندارد ادامه داد: عموم برادران اهل سنت نیز  از عاشقان اهل بیت و امام حسین(ع) هستند و حتی در راهپیمایی اربعین حضوری باشکوه دارند.

وی یادآور شد: انگلیس ها برای تفرقه در اسلام، جریان دست ساز وهابیت را طراحی و تقویت کردند و از طرف شیعیان نیز جریان دست ساز بهاییت را طراحی کردند اما شیعه و سنی با اتحاد خود این ۲ جریان دست ساز را کنار زده و در دفاع از اسلام متحد شدند.

آیت الله رئیسی با بیان اینکه ترویست ها  در صدد جلوگیری از این راهپیمایی عظیم بودند بیان کرد: مهمترین پیام این راهپیمایی آن بود که مسلمانان در مقابل گروه دست ساز انگلیسی منسجم بوده و در دفاع از اسلام صحنه را ترک نخواهند کرد.

رئیسی با اشاره به بایکوت و سکوت خبری پیرامون راهپیمایی اربعین در رسانه های غربی گفت: رسانه های غربی و رسانه وابسته به رژیم های برخی کشورهای منطقه هیچ اشاره به بزرگترین تجمع بشری در عراق نکردند اما مردم دنیا به خوبی می دانند که پیام این راهپیمایی استکبار ستیزی و مقاومت در مقابل دشمنان اسلام است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.