رئیس خانه احزاب ایران گفت:‌ دولت هیچ اعتقادی به حزب ندارد و این بی‌توجهی به احزاب کم‌توجهی به مردم است.

زمان انتخابات مدام به ما زنگ می‌زدید اما حالا دیگر به دردتان نمی‌خوریم؟/ بی‌توجهی به احزاب کم‌توجهی به مردم است

به گزارش قدس آنلاین به نقل از فارس، قدرتعلی حشمتیان رئیس خانه احزاب ایران عصر امروز (جمعه) در همایش پیش‌کنگره پانزدهم حزب مردم‌سالاری در کانون توحید تهران اظهار داشت: مشکلات امروز کشور به دلیل عدم توجه به احزاب در کشور بوده و این به دلیل توجه نکردن به دموکراسی است.

وی با بیان اینکه ایران نسبت به  خیلی از کشورها در زمینه دموکراسی عقب است، گفت: دولت هیچ اعتقادی به حزب ندارد، رهبری فرمود به لیست‌ها رأی بدهید اما چه کسی به توصیه ایشان گوش کرد. 

رئیس خانه احزاب ایران با اشاره به نامه این تشکل صنفی به رؤسای قوا برای وقت ملاقات خاطر نشان کرد: بنده تا کنون چند نامه به رؤسای قوا نوشته‌ام، اما به این درخواست ما برای ملاقات پاسخی داده نشد آیا این بی‌توجهی به احزاب کم‌توجهی به مردم نیست. 

وی با بیان اینکه بنده به آقای فریدون در مراسمی درخواست تعیین وقت برای دیدار احزاب کشور با رئیس‌جمهور کردم، گفت: آقای فریدون به من گفت که ربطی به من ندارد چطور زمان انتخابات مدام به ما زنگ می‌زدید اما حالا دیگر به دردتان نمی‌خوریم؟

حشمتیان افزود: احزاب فقط برای انتخابات نیست و در همین راستا ما در شورای مرکزی خانه احزاب مصوب کرده‌ایم که وزرا باید به شورای مرکزی خانه احزاب بیایند و گزارش کار بدهند.

وی در این همایش وعده داد که شعب استانی خانه احزاب را در همه استان‌های کشور راه‌اندازی خواهیم کرد و کمیته بین‌الملل را در سفارتخانه‌ها فعال می‌کنیم. 

رئیس خانه احزاب تأکید کرد: قطعاً‌ به گونه‌ای برنامه‌ریزی خواهیم کرد که مسئولان در خدمت احزاب باشند نه احزاب در خدمت مسئولان. 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.