​ایلام- استاندار ایلام گفت: به منظور ارزیابی روند تردد زائران و نحوه خدمات رسانی به آنان و نیز بررسی امکانات، زیرساخت ها و ظرفیت های مرز بین المللی مهران، وزیر کشور امروز به مهران سفر می کند.

وزیر کشور به مرز مهران سفر می کند

به گزارش قدس آنلاین، محمدرضا مروارید صبح امروز در گفتگو با خبرنگار ما با بیان اینکه همه مردم و دستگاه های مختلف اداری، خدمات رسان، نظامی، انتظامی، امنیتی، مرزبانی، سپاه و بسیج؛ برای خلق حماسه حسینی، سنگ تمام گذاشته اند، اظهار داشت: دکتر عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور، ساعت ۱۱ امروز از طریق فرودگاه شهدای ایلام وارد استان ایلام می شود.

وی با اشاره به اینکه ایشان سپس از طریق بالگرد عازم مرز بین المللی مهران خواهند شد، افزود: حجم تردد زوار در مهران در مقایسه با سال قبل، کم نظیر و بسیار چشمگیر است.

استاندار ایلام با بیان اینکه تمام امکانات تغذیه، اسکان، انتقال و پذیرایی و استقبال از ازائران در مهران و مسیرهای مواصلاتی به مرز، فراهم است، بیان داشت: تا کنون بالغ بر یک میلیون زائر از مرز مهران رهسپار عتبات عالیات شده اند.

محمدرضا مروارید با اشاره به اینکه حجم بازگشت زائران عتبات عالیات در چند روز اخیر چشمگیر بوده است، یادآور شد: تا کنون بیش از ۳۰۰ هزار زائر از طریق مرز مهران به کشور باز گشته اند.

وی با اشاره به اینکه همه تمهیدات لازم برای بازگشت زائران اندیشیده شده است، خاطرنشان ساخت: در تلاش هستیم تا با بسیج تمام نیروها و امکانات، زمینه تردد آسان زائران و بازگشت آنان به موطن شان را فراهم نمائیم.

استاندار ایلام با بیان اینکه به منظور ارزیابی روند تردد زائران و نحوه خدمات رسانی به آنان و نیز بررسی امکانات، زیرساخت ها و ظرفیت های مرز بین المللی مهران،  وزیر کشور امروز به مهران سفر می کند، تصریح کرد: امیدواریم با رهنمودهای دکتر رحمانی فضلی، بتوانیم مشکلات فراروی را مرتفع کنیم و بهتر و بیشتر از گذشته در خدمت زائران باشیم.

محمدرضا مروارید خدمات مردم ایلام و مهران به زائران را ستودنی و شایسته تقدیر ارزیابی و تأکید کرد: خوشبختانه در چند سال اخیر، همه مردم و مسؤلان استان ایلام هر آنچه را که داشته در طبق اخلاص نهاده و جانانه در خدمت زائران بوده اند.

وی با اشاره به اینکه بر  راه های مواصلاتی مهران ترافیک سنگین اما روان حاکم است، گفت: به منظور سهولت در تردد؛ مسیر ملکشاهی-مهران(ترشابه) برای ورود زائران به مهران و مسیر ایلام-مهران نیز برای بازگشت آنان به سمت ایلام، در نظر گرفته شده است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.