مهران- با دستور تولیت آستان قدس رضوی، تمامی امکانات لازم برای پذیرایی شایسته از زائران پیاده اربعین حسینی در زمان بازگشت به کشور فراهم شده است.

قرارگاه آستان قدس رضوی در مهران برای خدمت رسانی به زائران آماده است

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، خدام رضوی در موکب‌های آستان قدس رضوی در پایانه مرزی مهران در آمادگی کامل هستند تا به زائرانی که پس از مراسم اربعین حسینی قصد بازگشت به سمت کشور را دارند، خدمات لازم را ارائه دهند.
موکب‌های آستان قدس رضوی در پایانه مرزی مهران از زمان آغاز راهپیمایی عظیم اربعین حسینی با تامین محل اسکان برای ۶ هزار زائر در مرز و شهر مهران و طبخ و توزیع روزانه ۱۵۰ هزار غذای گرم، در حال خدمت رسانی به زائران حسینی هستند. توزیع غذای گرم توسط آستان قدس رضوی به صورت منسجم و گسترده از ۵ روز قبل از اربعین آغاز شده و تا ۵ روز پس از اربعین حسینی ادامه خواهد داشت؛ برای این منظور آشپزخانه‌ای در مجاورت پایانه مرزی مهران و در قالب دو سوله بزرگ با استقرار ۲۵ دیگ صنعتی راه اندازی شده است.
همچنین آستان قدس رضوی با همکاری سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اقدام به راه‌اندازی ۱۰ نانوایی سیار در مرز مهران کرده و روزانه ۲۰۰ هزار نان را تولید و در اختیار زائران قرار می‌دهد. توزیع صبحانه، میان وعده، آب آشامیدنی و... از دیگر خدماتی است که ستاد اربعین آستان قدس رضوی در مرز مهران ارائه می‌دهد.
۴ موکب در عراق، ۳ موکب در ورودی شهر مهران و دو مجموعه بزرگ از موکب‌ها در دو طرف میدان اربعین که توسط آستان قدس رضوی در پایانه مرزی مهران احداث و تجهیز شده است، بصورت شبانه روزی آماده ارائه خدمات به زائرانی بازگشته از پیاده‌روی اربعین حسینی است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.