شهرکرد-کارگاه تخصصی خبرنگاران استان جهت ارتقاء سطح رسانه ای و همچنین بالا بردن کیفیت روزنامه ها و خبرگزاری های استان برگزار می شود.

کارگاه تخصصی خبرنگاران استان برگزار می شود

به گزارش قدس آنلاین، سرهنگ پاسدار عیسی حیدری سودجانی صبح امروز با حضور در دفتر سرپرستی روزنامه قدس و خبرگزاری قدس آنلاین گفت: غرفه بسیج رسانه در نمایشگاه بین المللی مطبوعات تهران به صورت کشوری برگزار شده بود و سازمان های زیربط استانی در تهیه این غرفه کمک کرده اند.

سرهنگ حیدری سودجانی با اشاره به حضور بسیج رسانه ای استان در نمایشگاه های مهرگان و دیجیتال افزود: کارگاه تخصصی خبرنگاران استان جهت ارتقاع سطح رسانه ای استان و همچنین بالا بردن سطح کیفیت روزنامه ها و خبرگزاری های استان برگزار می شود.

وی تصریح کرد: مطبوعات، نشریات، خبرگزاری ها و سایت های خبری همگی زیر نظر بسیج رسانه ای هستند و با آن ها تعامل دارند.

مسئول بسیج رسانه استان گفت: مطبوعات و خبرگزاری های استان باید به تجزیه و تحلیل اخبار سوق داده شوند و مطالب مورد نیاز مردم استان را تأمین نمایند.

حیدری سودجانی اظهار داشت: از جمله اقدامات پیش روی بسیج رسانه می توان به برگزاری اردوهای رسانه ای به مراکز خبرنگاری های توانمند در تهران، اجرای جشنواره ابوذر در 21 دی ماه حول محور های اقتصاد مقاومتی-جنگ نرم-دشمن شناسی-معرفی دستاورد های انقلاب اسلامی- تقویت روحیه خودباوری و امر به معروف و نهی از منکر و همچنین  تشکیل مجمع بسیج رسانه در آذر ماه اشاره کرد.

وی یکی از مشکلات عمده مطبوعات و خبرگزاری ها را دامن زدن به شایعات که باعث تفرقه و اختلاف بین طبقات جامعه می شود، برشمرد و افزود: مسئولان رسانه ها باید از این گونه شایعات جلوگیری کنند.

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.