وزیر کشور گفت: تمهیدات لازم برای بازگشت زوار در مرز مهران اندیشیده شده است.

تمهیدات لازم برای بازگشت زوار اندیشیده شده است

به گزارش قدس آنلاین به نقل از خبرگزاری فارس؛عبدالرضا رحمانی‌فضلی دقایقی پیش وارد مرز مهران شد و در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با تلاش‌های صورت گرفته تمهیدات لازم برای بازگشت زوار در مرز مهران اندیشیده شده است.

وزیر کشور گفت: موج بازگشت زوار به کشور از طریق مرزهای سه‌گانه آغاز شده و خوشبختانه هیچ مشکلی در زمینه ورود و بازگشت زوار اربعین حسینی به خاک کشور وجود ندارد.

وی ادامه داد: زائران اربعین حسینی به توصیه‌های لازم و ارائه شده از سوی مسؤولان کشور عنایت و توجه ویژه داشته باشند تا سفری توام با سلامت و امنیت را داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، عبدالرضا رحمانی‌فضلی دقایقی پیش وارد مرز مهران شد و پس از مصاحبه خود را به نماز جماعت مرز مهران مهران رساند و در جمع زوار اربعین حسینی نماز جماعت را اقامه کرد.

سردار رضایی فرمانده مرزبانی و شماری از مسؤولان ارشد استان از جمله استاندار ایلام و ... رحمانی‌فضلی وزیر کشور را در این سفر همراهی می‌کنند.

قرار است تا دقایقی دیگر رحمانی فضلی وزیر کشور در نشست ستاد اربعین در مرز مهران شرکت کرده و از نزدیک در جریان تردد زوار و بازگشت زوار از عراق به مرز مهران قرار گیرد.

موج بازگشت زوار اربعین حسینی از روز پنجشنبه هفته گذشته از طریق مرز مهران آغاز شده و اکنون محورهای ارتباطی مهران به استان ایلام پر حجم و با ترافیک روان است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.