تبریز: رییس کمسیون اجتماعی مجلس و نماینده مردم ملکان گفت: شهرداری تبریز با برپایی موکب جنت الحسین(ع) به استقبال زائران اربعین شتافت که این حرکت قابل توجه بود.

 پذیرایی شهرداری تبریز با برپایی موکب قابل تحسین است
به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، رییس کمسیون اجتماعی مجلس با اشاره به برنامه ریزی منسجم و سازمان یافته شهرداری تبریز در جهت خدمت به زایران حسینی گفت:در بین شهرهای آذری زبان تنها شهر تبریز با ارایه خدمات متنوع و از قبل برنامه ریزی شده بعنوان یک موکب فعال حسینی در این اربعین ظاهر شده است و در مجموعه خدمات متنوع و قابل قبول را ارایه می دهد.

سلمان خدادادی با اظهار خرسندی بخاطر حضور در جمع خادمان موکب جنت الحسین افزود: حضور در جمع خادمان حضرت اباعبدالله(ع) که بدون توجه به جایگاه اداری خود در شهرداری شبانه روز مشغول خدمت رسانی به زائران هستند، افتخار بزرگی است که خداوند را بابت آن شاکرم.

نماینده مردم ملکان افزود: از شهردار کلانشهر تبریز و سایر دست‌اندرکاران مدیریت شهری خواهشمندم با توجه به حجم انبوه زائران اربعین حسینی و نیاز به خدمات بیشتر و بهتر، در سال‌های آینده نیز با اتکا به تجربیات برپایی موکب جنت‌الحسین و همچنین خواهرخواندگی دو شهر تبریز و کربلا، این حضور تداوم داشته باشد.

رییس کمسیون اجتماعی مجلس همچنین خواستار بسترسازی مناسب برای رفاه حال هموطنان شرکت کننده در این همایش حسینی شد و افزود:شمار زیاد و تعدد سالیانه زائران ایرانی هم در طرف ایران و هم در عراق نیازمند هر چه بهتر شدن امکانات موجود است و اتفاق شایسته ای که از طرف شهرداری تبریز افتاده است در همین راستاست و بایستی سازمان یافته و از قبل پیش بینی شده تمام موارد را در نظر داشت.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.