۳۰ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۴
کد خبر: 476886

بزرگترهای ادبیات دست جوانان را بگیرند و برایشان دلسوزی کنند.

ادبیات دلسوز جوانان می‌خواهد

به گزارش قدس آنلاین مرتضی سرهنگی نویسنده و منتقد ادبی در گفتگو با خبرنگار حوزه ادبیات گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره پیوستن جوانان به ادبیات گفت: ادبیات وکیل نمی خواهد؛ بلکه دلسوز و پدر می خواهد. اگر جوانان به مراکز و آموزشگاه هایی بروند که برای آنها دلسوزی و پدری کنند، قطعا موفق خواهند شد. 
 
وی افزود: به هر حال باید این نوع مراکز را که در آنها دلسوزانی برای جوانان وجود دارد، پیدا کنند. ممکن است این شخص یک مدیر دولتی باشد یا هر سمت دیگری داشته و برای جوانان و به خاطر آنان کار کند. 
 
مدیر هنر و ادبیات حوزه هنری در ارتباط با موانع پیش روی جوانان بیان کرد: درست است که موانع سر راه جوانان زیاد است؛ ولی خود من هر کاری برای همین جوانان انجام دادم و می دهم. 800  کتاب را با جوانان چاپ کردم و در هر شرایطی و هر جایی که می روم، از بقیه بزرگواران می خواهم که به فکر جوانان باشند. برای مثال عده ای از جوانان تصمیم دارند، ادبیات ورزشی را جا بیندازند. تلاش می کنم به آنها کمک کنم؛ هرچند بر حسب ظاهر ارتباطی به من ندارد. 
 
سرهنگی به پیشکسوتان حوزه ادبیات پیشنهاد کرد: پیشنهادم این است که بزرگترها دست کوچکترها را بگیرند و خودشان را جای آنها بگذارند. امیدوارم عالمان ما از جوانان حمایت کنند. 
 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.