اصفهان- با حضور اقشار مختلف مردم و هیئت‌های مذهبی شهر اصفهان اجتماع بزرگ عزاداران اربعین حسینی در امامزاده جعفر(ع) این شهر برگزار شد.

اجتماع بزرگ عزاداران اربعین حسینی در اصفهان برگزار شد

به گزارش قدس آنلاین، ظهر امروز  اجتماع بزرگ عزاداران حسینی، همزمان با اربعین حسینی با حضور اقشار مختلف مردم و اعضاء هیئت‌های مذهبی اصفهان در امامزاده جعفر(ع) برگزار شد.

عزاداران حسینی همچون سال‌های گذشته در قالب هیئت‌های عزاداری به نوحه‌خوانی، زنجیرزنی و سینه‌زنی در این امامزاده عظیم‌الشأن پرداخته و با حضور پرشور خود در دسته‌جات عزاداری به یاد مظلومیت‌های سید و سالار شهیدان بر سر و سینه زده و در سالروز اربعین آن امام شهید، گریستند.

همچنین نماز جماعت ظهر و عصر به امامت آیت‌الله سید یوسف طباطبایی‌نژاد نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه اصفهان در این امامزاده اقامه شد.

به گزارش تسنیم، اجتماع بزرگ عزاداران اربعین صبح امروز با حضور هیئت‌ها و دسته‌جات عزاداری در میدان امام علی(ع) اصفهان هم برگزار شد.

عزاداران حسینی در این مراسم به صورت پیاده به میدان امام علی(ع) وارد شده و زیارت اربعین را قرائت کردند، همچنین پرچم اجلاسیه پیرغلامان و خادم حسینی به مناسبت میزبانی اصفهان از این اجلاسیه، در مراسمی در میدان امام علی(ع) به اهتزار درآمد. 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.