ایلام-مدیرکل بحران استان ایلام از استقرار ۱۲ فروند بالگرد در استان همزمان با ایام منتهی به اربعین حسینی خبر داد.

۱۲ فروند بالگرد امداد و نجات در استان ایلام مستقر شد

به گزارش قدس آنلاین، احمد کرمی گفت: این تعداد بالگرد در استان ایلام جهت پشتیبانی، امداد و نجات و انتقال مصدومین احتمالی، کنترل ترافیک مراسم اربعین در استان استقرار یافته‌اند.

وی افزود: این بالگردها متعلق به هلال احمر، هوانیز و سپاه پاسداران و نیروی انتظامی بوده که با هماهنگی مدیریت بحران استان در ایلام استقرار پیدا کرده‌اند.

مدیرکل بحران استان ایلام یادآور شد: بر اساس برنامه ‌ریزی انجام شده ۵ فروند از این بالگردها به صورت ثابت در مهران استقرار یافته‌اند و مابقی آنها در ایلام مستقرند و در صورت نیاز عملیات پرواز و هلیبرد را صورت خواهند داد.

کرمی با تشکر از نهادهای همکار در این موضوع خاطرنشان کرد: رصد و کسب اطلاعات دقیق از میزان تردد زوار اربعین در مرز مهران و میزان ترافیک محورهای مرتبط با مرز مهران جهت برنامه‌ریزی و تصمیم گیری‌های مناسب بسیار ضروری است و همواره یک فروند بالگرد در این خصوص در حال کسب اطلاعات مورد نیاز و انتقال به مسئولان است.

وی اضافه کرد: جهت کنترل ترافیک و کسب اطلاعات لازم چند فروند پهباد و بالگرد بدون سرنشین نیز در استان ایلام مستقر شده است.

وی رضایتمندی زوار اربعین حسینی را از اولویت‌های مدیریت کلان استان در مراسم اربعین دانست و بیان داشت: تمام تلاش مدیران ارشد استان انتقال سریع و بدون حادثه زوار اربعین حسینی به خارج از استان است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.