اهواز- فرماندار اهواز گفت: از امروز زائران اربعین حسینی با قطارهای فوق‌العاده‌ای که برای آنها در نظر گرفته شده به استان‌های محل سکونت منتقل می‌شوند.

قطارهای فوق‌العاده‌ برای انتقال زائران راه اندازی شد

به گزارش قدس آنلاین، اسماعیل ارزانی بیرگانی اظهار داشت: کلانشهر اهواز مسیر ورودی و خروجی زائران استان‌های مرکزی کشور است که به‌همین دلیل در اربعین با خیل عظیمی از زائران همراه بوده و فرمانداری اهواز برای جلوگیری از ایجاد ترافیک در پایانه‌های مسافربری  تمهیدانی را انجام داده است.

وی افزود: در ترمینال سه راه خرمشهر مکان مناسبی برای اسکان زائران و همچنین در راه‌آهن نیز تمهیداتی از قبیل هدایت زائران به مکان‌های مناسب از جمله مسجد جوادالائمه(ع) انجام شده و از امروز نیز زائران با قطارهای فوق‌العاده‌ای که برای آن‌ها در نظر گرفته شده است منتقل می‌شوند.

فرماندار اهواز گفت: فرودگاه، راه‌آهن، ترمینال و خودروهای شخصی درحال نقل و انتقال زائران هستند و به دلیل پراکنده بودن گستره کاری آمار مشخصی از تعداد زائرانی که از اهواز به سمت مرزها و بلعکس رفته‌اند در دست نیست.

وی با اشاره به وظیفه فرمانداری اهواز در ارائه خدمات به زائران اربعین حسینی عنوان کرد: فرمانداری اهواز وظیفه تامین امنیت زائرانی که از اهواز به سمت مرزها و بلعکس هدایت می‌شدند  را دارد که با  استقرار نیروهای مورد نیاز این وظیفه را برای زائران شرکت کننده در اربعین حسینی تامین کردیم.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.